tablet aanschaffen

Als mijn man thuis is dan zit hij vaak achter de pc. We hebben een tijdje getwijfeld om een laptop te kopen, maar een goede kost al gauw 500 euro of meer en dat vonden we teveel geld.

Nu heb ik sinds een paar maanden een Samsung Galaxy S Advance smartphone en we hebben wifi thuis dus sindsdien kan ik op internet als ik wil. Ideaal. Alleen best wel een klein scherm.



Nu was ik zaterdag bij een oom en hij hij een Ipad liggen, leuk speeltje zeg. Nu heb ik niks met Apple, maar Samsung heeft ook een tablet. Iemand hier ervaringen mee? Of met een ander merk tablet? Ik wil wel ongeveer 300 euro uitgeven.

Wij zitten met hetzelfde dilemma. Ik denk dat wij toch voor een laptop gaan als het financieel kan want daar kun je gewoon veel meer mee. Typen op een pad is gewoon niet zo fijn vind ik.

wij hebben een tablet van samsung.

bevalt prima. we hebben ook een samsung telefoon en deze kun je dus op elkaar synchroniseren. dat vinden wij handig

Hier er verder geen verstand van, maar ik kreeg vandaag een mail van groupon, waar je voor een tientje een kortingsbon van 80 euro kan kopen die je bij de phonehouse kan inwisselen bij aankoop van een telefoon of tablet. Scheelt toch weer!

Zoals Smurf al zegt, typen op een tablet is niet echt handig. En hoe kleiner de tablet hoe moeilijker het is. Meestal gebruiken wij de ipad op de bank dus voor het lezen van sites / filmpjes kijken / sudoku spelen / KoK lezen :wink: Omdat het een ipad van het werk is, hebben wij weinig andere spelletjes erop staan.



Daar zou ik zeker rekening mee houden, wat je ermee op de bank wilt doen.

Zelf hier dus een ipad maar volgens mij zijn andere tablets net zo goed. Anders even op kieskeurig kijken oid, dan zien je meestal aardig wat reviews.

Smurf78 en Marlous79, ik zit nu dus veel op mijn smartphone en daarop vind ik het typen wel goed te doen. Er blijft alleen weinig beeld over voor de rest van de internetpagina. Volgens mij is dat bij een tablet wel?



knollie1, welke hebben jullie van Samsung? Ik zit op dit moment aan een Samsung Tab 2 van 10.1 inch te denken.



alyt, ik ben even op de site van groupon gaan kijken, maar ik lees dat die aanbieding alleen geldt in combinatie met een abonnement, die heb ik niet nodig.



De tablet is dus voor mezelf bedoeld als manlief thuis is en ik 's avonds op KoK wil rondhangen of gewoon even rondsurfen. Of overdag voor de kids om een spelletje op te spelen.

Ik heb een asus transformer met toetsenbord (is wel meer dan 300 euro…). Deze werkt

met android. Bevalt enorm goed! Ik gebruik de “gewone” computer nog maar weinig.

Een echte aanrader!

Het scherm wordt wel gewoon de helft kleiner als je toetsenbord tevoorschijn komt, het komt dan over het scherm heen. Zoals hier terugbladeren naar een bepaald antwoord wordt iets lastiger. Maar het kan wel gewoon.

In vergelijking met een smartphone blijft er natuurlijk wel meer over maar dat is puur omdat het totale scherm groter is.

Heb er 2 jaar terug ook enorm naar zitten zoeken. Heb toen een ipad van mijn baas te leen gehad en kon er voor mijn gevoel niet mee wat ik wilde. Vooral het toetsenbord idd.



Ik heb toen een Acer Aspire One minilaptop gekocht met het complete office-pakket. Ideaal, alleen iets minder voor kinderhandjes die steeds Bumba willen kijken op youtube en mijn toetsenbord steeds weten te ‘slopen’ :wink:



Ik heb een polaroid tablet ooit gewonnen, maar daar draait bijna niets op, accu is snel leeg, dus is echt voor de kids met spelletjes.



Ik weet dat een ipad bijv. geen spelletjes aankan die op flash draaien, kan zo gauw niet vinden hoe dat bij de Samsung zit.

Hier een I pad en die word hoofdzakelijk gebruikt door de kinderen en door mij om te lezen, wordfeud te spelen en facebook bij te werken. Maar wel zo veelvuldig dat wij er laatst over dachten om een 2e tablet aan te schaffen.



Nou heeft manlief een Macbook air en ik een samsung netbook NC20 Dus hier zijn apple en samsung evenredig vertegenwoordigd. We kregen weer de jaarlijkse aanbieding van the United consumers en dat is dit keer een samsung Galaxy tab 2. Dat betekent dat je dan je korting op de ziektenkostenverzekering laat vervallen en in plaats daarvan dan de tab als cadeau neemt.



Op deze manier hebben we dus onze Wii, de playstation en nu de samsung tab besteld. Hij komt pas in maart zoals gebruikelijk bij UC. Maar wie weet is zoiets ook mogelijk?



T zal mij benieuwen hoe dat dan weer werkt, vind de I pad al super eigenlijk… alleen idd jammer van de flash… dat speelt hij niet.



Hier gaat de tab ook mee op vakantie en voor Peet met zijn autisme is het een prachtige zoethouder in wachtkamers enzo.

Ik zweer bij de ipad heeeeerlijk

Wij hebben een acer aspire. En ik moet eerlijk bekennen dat ik hem weinig gebruik. Ik grijp heel snel naar de laptop of m’n iphone.

De laptop omdat ik typen op een tablet gewoon echt waardeloos vind.



Hier ligt hij dus meer in de kast dat dat hij gebruikt word.

Wij hebben een Samsung en een iPad. De iPad is gevoeliger en vind ik fijner maar de Samsung is ook prima! Typen vind ik niet lastig.

Ik wilde even laten weten dat ik sinds vrijdag een Samsung Galaxy Tab 2 10.1 heb :dance:

veel plezier ermee!