taarten maken

Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien is mijn dochter bijna jarig.

Nu ben ik op zoek naar een leuke taart voor haar.



Ik kan natuurlijk een taart bij de bakker of bij de hema bestellen maar ja echt orgineel is dat niet.



Nu wil ik dus zelf iets maken maar wat, er staat op internet zoveel leuks maar misschien hebben jullie recepten of ideeen. Dus alles is welkom



Alvast bedankt!!

:think: ligt er maar net aan wát je bij de hema besteld…ik vond mijne wel orgineel 8)

Ik moet zeggen hoor dat ik die van jou ook heel erg orgineel vindt!! Ik bedoelde het niet raar hoor.



Hoe heb je diie afbeeldingen zo gemaakt?? Ben niet zo handig namelijk met de computer…



In elk geval bedankt voor je antwoord.

Een mede maand mama heeft zo een computerprogramma dus ik heb hulp gehad :smiley:

Dit was ook de verjaardags uitnodiging :inlove:

Maar als je een oproepje plaatst zijn hier vaak hele handige meiden hoor :thumbup:

En ik vatte het ook niet raar op hoor :wink: Ik wilde alleen een tip geven dat je zelf iets orgineels kan maken en tóch de handigheid van de hema gebruiken :mrgreen: hij was wel lekker iig :drool:

oke dan ga ik iemand zoeken die zoiets voor mij kan maken.



Gelukkig was hij lekker dan zal het ons ook vast wel smaken!!



Dank :-*

Je moet hem wel minstens 2 dagen van tevoren bestellen :angel:

Anders kunnen ze hem niet maken :eh:

Succes!

Show je het eindresultaat? :mrgreen:

ik heb nog twee weken!



Tuurlijk ga ik hier het eindresultaat showen!!

er is idd op internet veel te vinden. Je brengt me op een idee: ik dnek dat ik me dit jaar eens ontzettend ga uitsloven met een taart in een toepasselijke vorm gekneed. deleukstetaarten.nl is een site die ik net tegenkwam. Ik kan me herinneren dat er hier wel eens een nog leukere site voorbij is gekomen :think:



(ik vind zelf die fototaarten niet zo leuk/mooi eigenlijk, en ik kan me ook wel iets leukers bedenken dan een foto van je kind in stukken snijden :shifty: )

@fiep klophout wrote:

er is idd op internet veel te vinden. Je brengt me op een idee: ik dnek dat ik me dit jaar eens ontzettend ga uitsloven met een taart in een toepasselijke vorm gekneed. deleukstetaarten.nl is een site die ik net tegenkwam. Ik kan me herinneren dat er hier wel eens een nog leukere site voorbij is gekomen :think:



(ik vind zelf die fototaarten niet zo leuk/mooi eigenlijk, en ik kan me ook wel iets leukers bedenken dan een foto van je kind in stukken snijden :shifty: )
:lol:

Ik sneed deze taart dan ook netjes per foto :angel:

:inlove:

renzosmam schreef:


Ik sneed deze taart dan ook netjes per foto


dan weet je ook precies waar je moet snijden :lol: heel handig

Wil ik toch mijn taart ook even showen. Ik had toen geen geld om een taart te bestellen, dus heb zelf wat gemaakt…

slim bekeken renzosmam!





hier dan ook even de virj simpele maar oh zo lekkere zelfgemaakte taart voor nano’s verjaardag.



Dit jaar dus eens wat meer uitpakken denk ik, hou niet van marsepijn maar je kunt er wel geweldige dingen mee maken, dus dat ga ik maar eens proberen denk ik!

Inderdaad met marsepein kun je hele mooi dingen maken!

Maar met gewone cake ook. Ik heb vorig jaar voor Jimmy een zwaard gemaakt en het jaar daarvoor een tractor. Cake in stukken snijden, even passen en meten en met glazuur aan elkar plakken. Had kleurstof gekocht en toen met de gekleurde glazuur en versielseltjes versierd.

Ik heb helaas geen foto’s op de computer staan maar misschien kan ik hem even opzoeken.

Voor zijn volgende verjaardag ga ik zeker aan de slag met marsepein! :lol:

Hi,



Ik maak zelf taarten!

Ik wil je wel helpen maar ik weet niet of je een beetje in de buurt van Groningen woont…



De taart op de foto is heel gemakkelijk te maken!

oh fiep die taart ziet er lekker uit… chocolaaaaaaaaaaa

mmm de pms is nog niet helemaal over dat ik al ga kwijlen van een foto van chocola

ik maak ook zelf taarten en heb mezelf alles aangeleerd met wat hulp van de eerder genoemde site deleukstetaarten.nl.

Maar ik ben altijd al een creabea geweest.

Ik wil je er wel mee helpen als je in de buurt woont of zelf wat naar jouw idee voor je maken.



onder mijn www knopje staan taarten die ik al heb gemaakt.

Ik maak ook zelf m’n taarten. Ze worden altijd wel monsterlijk hoor, maar daar hou ik wel van :mrgreen: Vaak gebruik ik gewoon cakemix of choco-cake mix en smeer er vanalles op. De kinderen vinden ze ook geweldig, hoe meer felgekleurde rommel erop zit hoe beter :lol: Hieronder wat voorbeeldjes…

En nog eentje van toen m’n jongste 1 werd. Is wat subtieler :wink:

Ik maak wel ook altijd een taartje erbij…

Bij Renzo deze…vorig jaar :mrgreen: toen werd hij 4 en hij had een hemataart met een foto erop van zijn favoriete speelgoed,nou die was ook geslaagd,hij ging helemaal uit zijn dakkie :lol:

WOW!! Wat zijn jullie allemaal crea! En ze zien er ook nog keilekker uit!

:clap: :clap: