Taarten dillemma..

Hallo allemaal



Ik heb een vraagje Dinsdag is onze kleine man jarig en wij vieren dat voor best veel mensen. Nu is het zo dat mijn schoonfamilie altyd eten maakt. Wij zelf altyd natuurlijk lekkere dingentjes nog.



Maar nu komt het Verôn lust zelf geen taart en wil graag cake voor zijn verjaardag. Maar kan ik met cakejes aankomen? Dan koop ik eigenlijk alleen vd visite taart aangezien wij zelf meer cake mensen zijn :think: Wat zouden jullie doen?

Ik zou doen wat Veron wil, het is zijn verjaardag.



Wellicht met een bus slagroom en wat dip-dingen ernaast.

cakejes is toch ook lekker?

En idd… eventueel met slagroom ernaast en wat strooisels :thumbup:

ik zou zeggen, het is zijn feestje…gewoon cake doen. Evt 2 verschillende smaken.

Zijn feestje, doen wat hij lekker vind, dus gewoon cakjes!



Mijn zusje lustte ook geen taart, maar enkel een tompouce. Zij kreeg dan ook een tompouce met kaarsjes en voor de rest was er of tompouce of taart! Mijn ouders hebben nooit gekke gezichten gehad, maar eerder van “slim opgelost!” (en mijn zusje is inmiddels 25).

Hier hebben we ook vaker gewoon cake of cupcakes ipv taart, bus slagroom erbij en klaar :mrgreen:



Je kunt ook eventueel nog aardbeien of iets dergelijks in plakjes snijden er erop leggen :wink:

Gewoon cakejes doen! :drool:



Hier doe ik sowieso elk jaar wat anders. Elke keer standaard slagroom/appeltaart vind ik zo saai.

Maar ene keer maak ik muffins en brownies, andere keer appelflappen, een fondanttaart, arretjescake, witte chocolade taart of bokkepootjes taart. Dat soort. Dus visite hier is altijd benieuwd wat ik nu weer gebakken heb :lol:



Alvast gefeliciteerd morgen en een hele fijne dag toegewenst! :dance:

beetje saaai maar ik zou ook gewoon cakejes doen

is idd zijn feestje en het feestvarken is koning

is wel iets van vroeger bij mij thuis… jam erop en daarna slagroom en spikkels :mrgreen:

zoiets doe ik ook nog wel eens thuis tygo vind het geweldig.

Ik zou ook gaan voor de cake of cakejes. Tis immers zijn verjaardag :slight_smile:

En je kan ze leuk genoeg aankleden. En van de meeste taarten is de basis toch ook een soort cake? :mrgreen: Dus moeten ze het maar zien als mini taartjes :wink:

of je doet alletwee :mrgreen:



het is zijn verjaardag, dus komen er cakejes. Lijkt me logisch. Maar je kunt ook best iets neerzetten wat je meer voor je visite neer zet dan voor het feestvarken, toch? Als ze beide maar aan hun trekken komen.



Maar alleen cakejes kan natuurlijk ook best.

Dank jullie wel allemaal…nou ga dus in elk geval cakjes maken…hij zei het vandaag ook nog dus dat is een ding wat zeker is. Daarbij koop ik dan maar gewoon ook nog taart denk ik.

Net wat je zegt iedereen blij.



Bedankt voor jullie reactie

heb ik ook gedaan, kids vinden cakejes toch vaak lekkerder, dus ik had en bord met cakejes en 2 taarten 8)

Ik zoe cakejes doen en 1taart bakken boor wie graag wil!m