t6etsenb6rd d6et raar!

wat 5s er aan de hand, 051n t6etsenb6rd d6et raar :shock: :?

Je hebt waarschijnlijk je numlock aanstaan. Je cijfers staan namelijk aan :slight_smile:

Heb je een laptop? Of een toetsenbord zonder los numeriek gedeelte? (alle cijfertjes er rechts los naast)

staat n5et aan…

heb a3 ge*r0beerd.

1a heb laptop

Het zijn toch echt de nummers van je numerieke stelsel. Dus zou je numlock nu aan moeten staan. Helaas weet ik het dan verder ook niet…

Mijn toetsenbord doet ook wel eens raar (ook laptop). Doe een ctrl en shift tegelijk indrukken… helpt bij mij meestal wel. (en anders wil even opnieuw opstarten ook wel eens helpen).

Ik denk ook dat je num lock aan staat.

Op mijn laptop staat dat op de bovenste rij bij scroll daar staat in het klein onder num lk misschien bij jou laptop ook wel? als dat zo is een ker er op drukken en dan moet het weer goed staan.

:mrgreen: :lol: :mrgreen:

geen idee wat er aan de hand is… :think:

heb ook eens een raar toetsenbord gehad, maar daar was een uurtje daarvoor een bak thee overheen gegaan 8)

die was kaduuk…

jaaaah hij doet t weer!

t was toch numlock :wink: ik heb t weleens vaker en dan druk ik shift +fn volgens mij :eh: en dan doet ie t weer… nu dus niet.

thnx ladies! :-*

Hihihi, wel erg lollig. Jij blij dat je geen sollicitatie brief hoeft te schrijven nu :wink: :mrgreen:

:mrgreen:

Toch :smiley: Nu kan je in ieder geval weer gewoon typen.