t weer uit kleding halen, advies gevraagd

Wie kan mij helpen?

Mijn oudste heeft een heel mooi gekleurd bloemenjurkje, maar heb helaas niet goed opgelet en is hij in een natte handdoek terecht gekome.

En je snapt hem al, het weer zit erin.

Wie o wie kan mij helpen…

Alvast bedankt voor de reacties…[/i]

Weervlekken op textiel lost u op met 1 liter karnemelk + kopje zout + 1 eetlepel azijn, nacht laten weken en nawassen. Staat op oma weet raad

Laat even weten of het werkt als je het probeerd?

Hier ook iets van textiel met het weer erin, ben benieuwd of het werkt!

Thnx, zal het laten weten.

Bij mij heeft die tip nog nooit gewerkt… als het weinig is, dan wil het nog wel met een nachtje azijn en soda en nawassen… maar als het veel is… (had hier een linnen roze zomerbroekje van Suus die manlief zonder kijken in de bak met natte vaatdoeken heeft gegooid en hij zit helemaal onder…) dan gooi ik het weg… jammer de bammer… mij is veel weer uit kleding krijgen nog nooit gelukt :?

mij is het ook nog nooit gelukt. Wel dat het wwat vervaagd, maar nooit helemaal weg.

Het gaat vnv in de week, dus morgen weet ik meer.

Hopelijk werkt het…

O, wat rot. Ik ben ook geinteresseerd in “DE TIP”.

Manlief gooit ook nog wel eens zonder te kijken een nat washandje ofzo bovenop de was. :naughty: Tja, dan kan je er op wachten. Gelukkig tot nu toe alleen schade aan kleertjes die niet favoriet waren, maar we kunnen er op wachten natuurlijk. Nu maar een emmer naast de wasmand gezet waar natte sooi in moet, hoewel eerst even laten drogen mijn voorkeur heeft!

En? En??

helaas niet alles is eruit, goed opletten maar…

Ik heb het ook een keer gehad. Al deze tips kende ik niet. :think: Ik heb het gewoon een aantal keer in de wasmachine gedaan. Na 3x wassen begon het steeds vager te worden. Maar volgens mij is het nooit helemaal weg gegaan. Wel gelukkig zover weg dat ze het weer aan kan.