wauw :thumbup:
krijg opeens een ingeving.
Wie keek er vroeger naar “Het kleine huis op de prairie?”
Jennifer lijkt op die oudste dochter die toen blind werd. Die had ook geen uitstraling…
Ok, ik heb em na de 1e noot uitgezet. :sick:
Wat een schelle stem heeft zij. was blij dat ze geweest was…
wat zien ze toch in haar…
Nu ja meningen verschillen, ik vond deze optreden mooier dan Simon en Pearl … vorige keer.
Ik vond dit wel mooi gezongen.
@bianca81 wrote:
jaaa jennifer zonder piano is nik maar dit is tch wel gevoelig, dit is mooi hoor… als ze maar klein zingt gevoelig met piano is jennifer top :thumbup: kijk haar mimiek hoor haar stem :dance:
nou ik moet idd ook even op mijn kritiek terugkomen, want dit was idd wél leuk!!
Wie was die gladjakker in gouden torso ?
Ben benieuwd :mrgreen: :mrgreen:
ah, dat nummer van Ben… vroeger op dansles, was dat het nummer dat altijd voor de wals werd gebruikt… jeugdsentiment :mrgreen:
Ben doet het ook super
Kippenvel
Ben was weer goed
@meisje1974 wrote:
krijg opeens een ingeving.
Wie keek er vroeger naar “Het kleine huis op de prairie?”
Jennifer lijkt op die oudste dochter die toen blind werd. Die had ook geen uitstraling…
ik keek er wel naar…
Ow Ben , die uithaal van nu zopas , die kan het wel hoor die man !!!
Hij heeft ook eens een optreden gehad waardoor ik in hem ging twijfelen, ik meen toen zelfst dat Simon dat ook aangaf…
maar dit id weer een goeie optreden ( m.i.)
All the fings ?? (that we’ve been through…)
yep, dit was goed!!
wel bijzonder, de concurrenten als achtergrondkoor…
als The Voice is afgelopen in januari, zouden ze eigenlijk een album moeten uitbrengen, met de beste nummers erop
Als er nu nog iemand is die beweerd dat Ben 't met hebben van zn populariteit ipv zn stem… Kijk dan hiernaar!!!
Wow, wat goed…
Oh joh, dat had ik nog niet eens gezien, wat grappig!
ow heb echt een brok in mijn keel… WAUW :thumbup: :inlove: