zij mag er ook uit van mij. vind haar ook niet aardig overkomen…
Van het eerste stukje verstond ik iig helemaal niets. Outfit vind ik helemaal niet bij haar passen. Van mij mag ze voortaan lekker thuis naar TVOH gaan kijken.
@Amy82 wrote:
Shemsi :sick:
idd :sick:
Lenny :inlove:
Jennifer mwahh niet super al vind ik het wel een keer leuk om een iets losser nummer te horen.
Johnny heb ik niet gehoort was toen net met de kids bezig.
Marco leuk!! alleen ja jammer van de valse noot in het begin haha
En Take that oh wat was ik eerder fan van ze zeg haha, maar vond het nu toch wel tegenvallen eigenlijk :shifty: Robbie :drool:
bye bye zwaai zwaai Shemsi!!
Ik vond Jennifer en Shemsi beide niks. :sick:
Maar zowel Shemsi als Jennifer zijn van Nick & Simon. En slechts 1 van die 2 kan worden weggestemd. Ik gok dat Shemsi eruit ligt.
Lenny rulez! :inlove: Ik word helemaal vrolijk van die gast.
@Amy82 wrote:
bye bye zwaai zwaai Shemsi!!
helemaal mee eens…
zielig gedoe nu weer vorige keer ook al
nee niks voor mij ,
als je mis gaat op pakken doorgaan …
Deze dame is goed :dance:
Zo lelijk als die jurk is, zo goed is die stem. Wat een power!! jemig wat heeft die griet een strot zeg :thumbup: :thumbup:
Kijk shemsi, dit is pas zingen.
Jeetje wat een stem zeg
Wauw die Esther haalde het uit haar kleine teen volgens mij! Superknap! :thumbup:
@miro wrote:
Ik vond Jennifer en Shemsi beide niks. :sick:
Maar zowel Shemsi als Jennifer zijn van Nick & Simon. En slechts 1 van die 2 kan worden weggestemd. Ik gok dat Shemsi eruit ligt.
Lenny rulez! :inlove: Ik wordt helemaal vrolijk van die gast.
ik stem voor… een wijziging van de spelregels, zodat ze er allebei uit kunnen!!

@Maxime wrote:
Zo lelijk als die jurk is, zo goed is die stem. Wat een power!! jemig wat heeft die griet een strot zeg :thumbup: :thumbup:
Kijk shemsi, dit is pas zingen.![]()

Decor is wel super gedaan zeg!
Pearl blijft ook een toppertje hoor!
ja, laatste 2 dames waren goed, maar het spreekt me niet echt aan.
Ach, ik ben een zeikerd hoor…
Ze kunnen allebei geweldig goed zingen. (esther en pearl)
Maar heb er niet echt wat mee. Er is iets met/aan ze wat me tegenstaat…
Duidelijk he
gatsie, mag ze nou nog een nummer zingen…
Heel duidelijk EstHe :lol:
ooo dacht dat we JEnnifer genoeg gehoord hadden, zingt ze nu samen met Nick :sick:
jaaa jennifer zonder piano is nik maar dit is tch wel gevoelig, dit is mooi hoor… als ze maar klein zingt gevoelig met piano is jennifer top :thumbup: kijk haar mimiek hoor haar stem :dance:
Grappig, ik heb bet de dvdrecorder aangezet, ben uitgebreid gaan douchen en ben nu al weer helemaal bij met kijken. Zóveel reclame zit er dus in dat ik door heb kunnen spoelen.
Ga nu naar wat valse noten van Jennifer luisteren geloof ik :sick: