Oh wat hou ik toch van muziek en wat zijn er toch mooie nummers uitgebracht :thumbup: Heerlijk!
Vriendinnetje komt zo weer langs zit in de groep van van velzen :inlove:
Wat een stem he die Ben maar mennn wat een gebit :shock:
van velzen heeft ook echt wel een goede groep vind ik…
Boehoeeee ik heb het gemist!!
Had een verjaardag…
@Rooike wrote:
Boehoeeee ik heb het gemist!!
Had een verjaardag…![]()
wordt volgens mij op zondag herhaald hoor :mrgreen:
Als er iemand is die zich verveeld…ik ben wel nieuwsgierig welke nummers er allemaal gezongen zijn. Er zaten van die fijne nrs tussen!
@Corry wrote:
@Rooike wrote:rtlgemist.nlBoehoeeee ik heb het gemist!!
Had een verjaardag…![]()
@Karin2 wrote:
Als er iemand is die zich verveeld…ik ben wel nieuwsgierig welke nummers er allemaal gezongen zijn. Er zaten van die fijne nrs tussen!
Uiteraard weer “some one like me”, als dat de titel is…iig het nummer wat Ben Saunders zong…opvallend veel hoor ik hem. Neem aan dat dit opnames zijn,dus de kandidaten de nummerkeuze niet konden weten toch?
@mandy_d. wrote:
@Karin2 wrote:Als er iemand is die zich verveeld…ik ben wel nieuwsgierig welke nummers er allemaal gezongen zijn. Er zaten van die fijne nrs tussen!
Uiteraard weer “some one like me”, als dat de titel is…iig het nummer wat Ben Saunders zong…opvallend veel hoor ik hem. Neem aan dat dit opnames zijn,dus de kandidaten de nummerkeuze niet konden weten toch?
Use somebody is dat dus

Voor de fans van Ben Saunders (incl. ikzelf):
Hij was te gast bij radio 538…
@klavertje4 wrote:
@Corry wrote:@Rooike wrote:rtlgemist.nlBoehoeeee ik heb het gemist!!
Had een verjaardag…![]()
Dank u hihihi!
Ik ga kijken! :-*
Volgens mij hebben de kandidaten een beperkte lijst met nummers waar ze uit mogen kiezen. Het is net of de band niet veel anders kan spelen. Alleen als kandidaten zelf instrumenten bespelen hoor je nog eens een ander nummer.
Use somebody hebben we al vaak gehoord. Maar ook: Ain’t no sunshine when she’s gone, Sober van Pink, I say a little prayer for you, This will be, Love you more van Racoon.
:shock: Oh die vrouw met die klassieke opleiding was erg zeg!
Ongetwijfeld de slechtste auditie in The Voice tot nu toe.
Ik ben naar bed gegaan, voordat Jeroen de zusjes aansprak. Stom natuurlijk :mrgreen: Maar ik heb het terug gekeken en vind het super zo!! :thumbup:
Betreft de zusjes, ik was het wel eens dat er 1 was die beter zong dan de andere. Gisteren waren ze te gast bij carlo en irene en zongen ze ook even , weer t zelfde, 1 sterker en mooier, zuiverderder dan de andere.
Ze zijn nu al 5 weken later dan de uitzending die wij gezien hebben.
Grappig hoe ze zoiets stil kunnen houden hoor.
Jeroen moest dan ook wel even nadenken toen irene vroeg: "En met hoeveel mensen ga je nu verder? :mrgreen: "
Vanavond The Battle!! Ik ben benieuwd, vind het een leuk verfrissend programma :thumbup:
Zitten ook hele goede tussen en wat ik leuk vind is dat de meeste echt wat ouder zijn, niet allemaal van die tieners, maar gewoon ervaren zangers/ zangeressen!
Ik heb nog niet echt een favoriet maar vind die ene meid met die beugel die zelf piano speelde heel goed :thumbup: Tsja en Ben, maar ik vraag me af of dat ook met zijn verschijning te maken heeft, op de een of andere manier verwacht je het niet bij zo’n type. Zijn broer vind ik trouwens ook één van de betere bij Popstars!
En die donkere meid die New York zong en zo heerlijk enthousiast werd toen Angela zich omdraaide.
ik ga vanavond heerlijk onderuit op de bank zitten kijken
heb onverwachts van het weekend avonddienst eenplaats van ochtend
dus hoef er niet perse heel vroeg uit morgen …
hub werkt tot vannacht ergens 2 uur ofzo en tygo ligt dan ook al lang en breed op bed
kan dus op mijn gemakkie kijken … heerlijk :dance:
nou ik zit er klaar voor ben echt heel benieuwd naar die Battle!!
Ik zit er ook klaar voor, heb Ben al gehoord tijdens de voorstukjes en mennnnn wat is hij goed!
Ik ben zeer benieuwd. Dit is bijna het enige talentenprogramma dat ik te pruimen vind.
Wij gaan nu ook starten (lang leve HDrecorder ). Veel plezier!!