T.V.O.H

Wat een geweldig leuk programma toch! Al die talentenshows keek ik niet, ben afgehaakt na Rafaella’s winst bij Idols denk ik. Maar dit is echt weer een heel leuk concept. En wat kan Rafaella waanzinnig lekker zingen! (Vond ik toen ook al!) En slim om haar carriere weer een slinger te geven. Kindje is inmiddels al wat groter en dan snap ik best dat je alsnog aan je carriere wilt gaan werken. Dat was ook het plan toen (die zwangerschap toen was minder gepland dacht ik).

@ollie wrote:

Ah die lenny is leuk

Jaaah mann :inlove:

Lenny is een vriend van mijn zusje… ze zit ook in zijn clip :inlove: helemaal leuk he, ik vind hem ook superrrgoed!

Nou zit er dus een Saunders in T.V.O.H. en eentje in Popstars zag ik??? Die komt vrijdag in de uitzending. Hoeveel hebben ze er nog? Misschien moeten ze een bandje beginnen, The Saunders brothers of zo :mrgreen:

@Tante Soesa wrote:

Nou zit er dus een Saunders in T.V.O.H. en eentje in Popstars zag ik??? Die komt vrijdag in de uitzending. Hoeveel hebben ze er nog? Misschien moeten ze een bandje beginnen, The Saunders brothers of zo :mrgreen:

Klopt das Dean…

Daar zat ik dus op te wachten vrijdag hahahaha!

Ze hebben er maar drie dus meer komen er niet.

Bandje is geen slecht idee.

wat zonde dat dt ene meisje niet door is!!! (die met die bekende ouders…)

en wat een stem had deze dame! echt heel mooi! en vind haar kiesmoment ook wel grappig :mrgreen:

en dan die blonde dame

“ik heb conservatorium gedaan, kan goed zingen, geef les én doe dat ook

heeeeel goed, ik heb een geschoolde stem, ik heb alles maar ben gewoon nooit

de juiste mensen tegen gekomen … blahdieblahdieblah”

:shifty: boy, wat zong zij lelijk… maar ze was t niet eens met de jury 8)

wat eeen leuk meisje net zeg :thumbup:

ik heb nog niemand vandaag gezien/gehoord waarvan ik echt onder de indruk ben…oke ze waren wel goed, maar dat is t dan ook wat mij betreft.

ben benieuwd met die zussen…denk dat Jeroen maar 1 wilt…kijken of ze ook ja tegen de solo zegt…en hoe haar zus reageert.

kroes: ik ben ook errrrug blij dat zij niet door is!!

oessie: bedoel je die amsterdamse die niet door is??

ben wel benieuwd na dadelijk, aangezien jeroen gaat vragen of die ene solo door wil gaan… lijkt me een moeilijke beslissing, maar tja, als je van zingen je beroep zou willen maken…

mevrouw ringeling :lol:

enneuh quote van martijn; Bent u familie van Jeroen van den Boom ? :lol: :lol:

en quote van die “bekende dame” moet ik echt kiezen ? :lol:

heerlijk tv , tword nog leuk straks na de pauze :thumbup:

die ik bedoel dat meisje wat wel door is… die spring in het veld zeg maar

die tweeling dan??? haha, heb echt geen idee wie je bedoeld!! das het nadel van niet tegelijkertijd kijken en kokken :smiley: :mrgreen:

@knipoogje1983 wrote:

wat zonde dat dt ene meisje niet door is!!! (die met die bekende ouders…)

Nadia, hahaha ik ken haar als klein meisje, toen kwam ik daar over vloer omdat mijn ex samenwerkte met haar vader. Heel apart haar nu opeens als jonge vrouw te zien :inlove:

Overigens zag ik vorige week ook opeens een vriendinnetje in beeld verschijnen Yvette de Bie.
Zo'n prachtige jazzy stem heeft zij, echt heerlijk....

Ben nu al benieuwd naar de vervolgronde :inlove:

Vind het vandaag een beetje tegenvallen :shifty:

eva was echt steengoed!@!!

Ow die laatste dame zeg , te gek, die kan wel een eigen sound maken en een muziek stuk neerzetten. Mooi hoor.

Vind haar ook mooi passen voor angela :thumbup:

heel goed die laatste dame.

Dat was echt weer de topper van de avond vond ik!

kijk die was nou eens indrukwekkend :thumbup:

tja wat betreft de zussen…maar als je van elkaar houdt gun je elkaar alles…dus ik zou er wel voor gaan als ik die meid was.

wauw geweldig die zussen en wat een fantastische actie van jeroen van den boom. Ik leer die man heel anders kennen qua sypathie en inleving… had ik niet achter hem gezocht.

Fijn dat zo’n man ook anders belicht word.

Moi programma

:inlove: Goede zet van jeroen, respect dat hij ze toch samen een kans geeft die meiden!

hahahah weer even de mensen langs met de jury :lol:

ik vond jeroen al een hele leuke gast sinds de beste zangers van nederland, maar hij leek even te dalen in mijn peiling, aangezien hij de zussen uit elkaar wilde halen, maar wat een top beslissing van die zus en van jeroen!!