Kijkt er niemand vandaag?
Brr, die van net,nou nee.
Wat booooring…
En die Israelier, bah, je bent een man, zing dan ook als een man!
Alleen die donkere meid met dat korte haar springt er voor mij uit vanavond.
Tot nu toe ben ik alleen erg onder de indruk van Sharon, Iris en Marieke.
Ik denk sowieso dat Ivanildo en Christopher zullen afvallen vanavond.
@miro wrote:
Tot nu toe ben ik alleen erg onder de indruk van Sharon, Iris en Marieke.
Ik denk sowieso dat Ivanildo en Christopher zullen afvallen vanavond.
Die mag er van mij sowieso al uit. Ok hij begon verassend, maar daarna toch weer popie jopie doen en het nr vern**ken.
Maar ik ben vanaf begin af aan al geen fan van hem.
Bah, vanwaar die staande ovatie voor die Wouter???
Wat een nep-rocker.
Misschien niet slecht, maar dit hoort een rocker met een rauwe stem te zingen.
Wauw, Bart is goed hoor.
Vond Nora trouwens ook erg goed.
Wauw wat kan Bart fantastisch zingen zeg!
@Dorus wrote:
Bah, vanwaar die staande ovatie voor die Wouter???
Wat een nep-rocker.
Misschien niet slecht, maar dit hoort een rocker met een rauwe stem te zingen.
Whahaha neprocker, je klinkt als een puberende bakvis :lol:
Niet rot bdoeld hoor!!
Ik vond Wouter wel goed, voor mij is de keuze die er uit moeten al gemaakt.
Christoffer is er in ieder geval eentje van.
Dadelijk Paul, ik vind hem zo leuk :inlove: :inlove:
Oja Bart, ik vind het een vreselijke man, zingen kan die, maar wat een enge vent zeg :sick: :silenced:
@mamma van sharondenise wrote:
@Dorus wrote:je klinkt als een puberende bakvis :lol:
Niet rot bdoeld hoor!!
Nou, dat is al heeeuuul lang geleden.
Maar iemand in een overhemd met een vest :wall: en een strak net kapsel die zo´n prachtig rocknummer zo ´te netjes en glad´gaat zingen, nee, dat klopt gewoon voor geen meter.
Wij kappen met tvoh, gaan lekker filmpje kijken.
Nog veel kijkplezier allen.
Ik vind Marieke echt super goed! Ben alleen bang dat ze niet apart genoeg is en dat dat uiteindelijk de doorslag zal geven…
Wat een verschrikkelijke broek heeft Dora aan zeg, hele mooie meid maar jeej die maakt haar kont echt heul dik.
Paul tja, mag ie er alsjeblieft uit ik vind het echt een aanfluiting…
@Tante Soesa wrote:
Ik vind Marieke echt super goed! Ben alleen bang dat ze niet apart genoeg is en dat dat uiteindelijk de doorslag zal geven…
Wat een verschrikkelijke broek heeft Dora aan zeg, die maakt haar kont echt heul dik.
Paul tja, mag ie er alsjeblieft uit ik vind het echt een aanfluiting…
Dat viel mij ook op en ik snapte sowieso haar outfit niet, met een soort van bikini/bh en dan blotig
Ik ben een van de weinigen die Paul niks vind denk ik…
Hij, Bart en Christopher bye bye…
@Ikke31 wrote:
Ik ben een van de weinigen die Paul niks vind denk ik…
Hij, Bart en Christopher bye bye…
Ik vind hem ook niks hoor

Maar Bart mag nog wel ffkes blijven.
Paul en Christopher mogen iig eruit van mij.
Hihi, ik vind het jammer dan Christopher eruit is, vond het een goeie zanger/performer. Beetje Amerikaans/over the top, maar wel erg goed. Vond de twee dames die over waren echt minder.
En Marieke is wel heel erg de favoriet van Marco of zie ik dat verkeerd :think: . Ze zingt heel goed maar ik vind haar stem zo ‘gewoontjes’. ‘Gewoon’ een dijk van een stem maar niets speciaals ofzo.
Ik hou meer van de aparte types in die shows, daar hoor je later tenminste nog eens iets van terug.
Marieke en Marloes zijn mijn voorkeuren, ze zijn goed, steengoed.
Die uitsloverd is er gelukkig uit, laat hij daar een microfoon zomaar vallen van 3000 euro daar was van Velzen niet happig op.
Paul vind ik wel leuk als entertainment, niet direct als zangtalent. :inlove:
Hier ook iemand die blij is dat die uitslover eruit is… en mijn hemel wat deed hij overdreven toen hij het nieuws hoorde. Net alsof hij juist door was… Ik had echt zoiet van “schiet op, verlaat dat podium”.
Marieke en Charly zijn toch wel mijn favorieten. Marco heeft wel een erg sterk team, dus ben benieuwd of Marieke de finale gaat halen. Ze had wat dat betreft beter bij Vanvelzen kunnen zitten ;).
@xannia wrote:
Hier ook iemand die blij is dat die uitslover eruit is… en mijn hemel wat deed hij overdreven toen hij het nieuws hoorde. Net alsof hij juist door was… Ik had echt zoiet van “schiet op, verlaat dat podium”.
Jaaaaaa zo overdreven! :sick: Alsof hij G.od was ofzo die het mega goed gedaan had.
Volgens mij kon hij gewoon niet me een gebogen hoofd van dat podium af. Hij snapte ook de kritiek niet of wilde het niet snappen en met een dermate groot ego ga je dus blijkbaar zo van het podium af :roll:
Bye bye Christopher! Daar ben ik ook niet rouwig om!
Ik had niet gedacht dat Sharon in de sing-off zou staan. Ik vind haar toch wel een finale kandidate.
En Paul Turner… entertaining is het wel. Maar ‘The Voice’ is het niet. Hij past wat dat betreft beter in een programma als Idols of X-factor.
Ben ik nou zo erg dat toen hij er uit gestuurd werd, keihard “YESS” riep? :oops: :oops:
Vriendlief kwam ervoor naar boven. Wat is er aan de hand? :lol: