T-shirtje laten drukken

Wij willen voor onze dochter een shirtje laten drukken met ‘ik word grote zus’. (Niet origineel, wel leuk :mrgreen: :mrgreen: )



Heeft iemand goede ervaringen?? Pb-s zijn welkom!!



Liefs pinot

rainbowbabies :thumbup:

Zelf de tekst uitprinten (in spiegelbeeld) op strijkpapier. En dan erop strijken :smiley: . Is de goedkoopste manier. Ze zal het shirtje naderhand toch niet veel meer aandoen…denk ik :think: .

Via de site van Simply Colors. De shirtjes zijn van goede kwaliteit, de print vervaagt niet, de shirtjes krimpen niet in de was, de kleur blijft mooi. En als je iets bestelt heb je het vrij snel in huis. :thumbup:

Idd Simply Colors :thumbup:

ik heb dat ook gedaan maar dan zelf uitgeprint en op het shirt gestreken met transfer papier van de hema :thumbup:

simply colors, betere kwaliteit dan rainbowbabies 8)

hier ook fan van simplycolors blijft ook echt mooi



Heb daar voor de kleine toen ok een romper laten maken met

50% papa

50% mama

100% ikke



en voor rick aan de voorkant STOER en dan op de achterkant IK WORD GROTE BROER

Kon die het mooi aan de visite vertellen met mijn verjaardag!!

Ik vind rainbowbabies beter dan simplycolours…



Bij simplycolours heb ik heel gauw het model uit het shirt, word een beetje flubberig zeg maar :think:

@Joy wrote:

Ik vind rainbowbabies beter dan simplycolours…



Bij simplycolours heb ik heel gauw het model uit het shirt, word een beetje flubberig zeg maar :think:




mee eens!!

heb een shirt van simply colors dat rick nu al ruim een jaar heeft en dat ziet er echt nog goed uit!!

@©ootje wrote:

heb een shirt van simply colors dat rick nu al ruim een jaar heeft en dat ziet er echt nog goed uit!!




ja precies, hier ook, goeie ervaringen met simplycolors!

@Angel & Luna wrote:

ik heb dat ook gedaan maar dan zelf uitgeprint en op het shirt gestreken met transfer papier van de hema :thumbup:




Maar hoe kun je nou in spiegelbeeld typen in Word??

@~Marion~ wrote:

@Angel & Luna wrote:
ik heb dat ook gedaan maar dan zelf uitgeprint en op het shirt gestreken met transfer papier van de hema :thumbup:




Maar hoe kun je nou in spiegelbeeld typen in Word??




Dan draai je toch zelf de letters om :eh:



slaoz tid???

nee dat is niet in spiegelbeeld muts… :lol:

Dat is alleen andersom geschreven :mrgreen: de letters staan gewoon om… 8)

Ik heb het bij SC en bij RBB en bij goodmoodkids laten drukken en ik vind RBB prima…SC ook en goodmoodkids ook hoor…

Let alleen op dat RBB wat ruim kan vallen.

Bij mij had de oudste een shirt met Broer erop en mijn kleinste 1 met Zusje toen ze geboren was en die hebben ze gelijk aan gekregen en de 1e foto’s zijn ermee gemaakt en die staat in het geboorte kaartje en met tracteren had hij het shirt aan en nog vaak daarna ook hoor :inlove:

Die van de kleine heb ik bewaard als 1e pakje wat ze droeg :inlove:



Als het alleen voor een ‘‘aankondiging’’ is kan je ook met textielverf of stift wat leuks maken.

@Madre wrote:

@~Marion~ wrote:
@Angel & Luna wrote:
ik heb dat ook gedaan maar dan zelf uitgeprint en op het shirt gestreken met transfer papier van de hema :thumbup:




Maar hoe kun je nou in spiegelbeeld typen in Word??




Dan draai je toch zelf de letters om :eh:



slaoz tid???


ik lach niet…





:smiley: ow jawel…

komt ie:











in word kunje allicht niet in spiegelbeeld typen (weet het niet, heb hier open office) maar bij je printer kun je bij 99% van de keren wel aangeven dat je in spiegelbeeld wilt afdrukken (of aangeven dat je op transferpapier wilt printen, dan print ie ook vanzelf in spiegelbeeld).



verder hier goede ervaring met simply colors. blijft echt lang mooi.

hoe vallen de shirtjes van rbb of sc??



Wessel heeft nu maat 92 van shirtjes.

ik heb het in een foto bewerk programma gegooid en toen gespiegeld :lol: :lol: (zal ook vast in paint kunnen :think: )

Ik vind alleen de spiegelbeelddiscussie al errug leuk om te lezen

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: