't Is 6 december en.....

De eerste kerstkaart is net op de mat gevallen! :shock:



Ik heb die dingen nog niet eens gekocht, laat staan op de bus gedaan, haha.



Hebben jullie ook al kerstkaarten ontvangen?

ik heb op 5 dec mijn eerste kerstkaart ontvangen :slight_smile:

Ja gisteren 8)

:mrgreen: Ik ook…van een snelle JELle :lol:

8)

ik heb nog niks ontvangen maar denk dat het niet lang zal duren.



ben eerlijk gezegt nog aan het twijfelen of ik kerstkaarten ga sturen heb er echt geen zin in :?

Ja ik kreeg er op 28 november al eentje vanuit Italië :lol:

M’n vriendin dacht waarschijnlijk dat de post vanuit Italië er wéken over

zou doen ! :wink:

Ik had er 1-12 al 1 binnen,maar ik hang ze dit jaar niet op we zijn ons huis aan het verkopen en dan vind ik dat zo rommelig staan.zelf stuur ik ook niet echt denk ik,vind het altijd zo zonde van het geld die mensen die ik een mooi nieuw jaar wens zie ik toch allemaal rond die tijd.Stuur dus alleen naar goede vrienden en niet meer naar heel de famillie die ik toch nooit zie.

Bij ons viel er ook eergisteren een op de mat, vond erg vroeg.

Moet zelf nog beginnen met schrijven, maar dat ga ik eind volgende week maar eens doen, vind ik vroeg genoeg.

Yep, ik heb vanmorgen ook al de eerste kerstkaart gekregen :shock:

Hier lag de eerste kerstkaart op 4 december in de bus :shock:

Hier op 5 december. Vind het wel gezellig lijken zo’n deur vol kerstkaarten.

:shock:



Vind dat wel heel erg vroeg. Sinterklaas is nog maar net weg en dan een kerstkaart.

Ik heb ze gisteren allemaal geschreven en doe ze aan het eind van deze week op de brievenbus, dan weet ik zeker dat ze op tijd zijn.

Ik vind het ook erg vroeg,voor Sinterklaas.

Ik ga mijn kaarten dit weekend schrijven en op de bus doen.

Ik weiger om na te denken bij alles wat met Kerst te maken heeft voor de Sint het land uit is :mrgreen: :mrgreen: En waarschijnlijk denken mensen in onze omgeving ook zo. :wink:

Dus nee, nog niet gehad!!

Volgende week gaat de boom de kamer in en de eerste Kerstshows ga ik vanaf nu bekijken :dance:



De kaarten doe ik ook volgende week de deur uit. Meestal vergeet ik ze alsnog, liggen ze geschreven en wel klaar, maar vergeet ze op de bus te doen… :doh:

Eens kijken of het dit jaar anders gaat :mrgreen:

Ik kreeg in het weekend al een kaartje :mrgreen:

Morgen…weet het bijna zeker. Altijd op 7 december van een tante van mijn man. Wel erg vroeg vind ik. Haha, ik bedenk me nu net dat ik hier een kerstcd op heb gezet net. :oops: Heb net een nieuwe gekcht en die wilde ik even horen. Normaal ben ik ook niet zo vroeg met dat soort dingen…zal wel aan het druilerige weer liggen.

ik heb er al 3 binnen

hoi,

ik kreeg er net 1 binnen.

verder stuur ik niet iedereen meer, als mensen geen intresse hebben in onze dochter stuur ik ze ook geen kaartjes meer :snooty:





gr mel

Dat doe ik oko hoor …