:dance: Vond ze allemaal top! Maar gun 't hem 't meest :inlove:
Helemaal leuk!
En nu lekker naar bed…
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Floris :dance: :dance: :dance:
Jahoe!! Super voor hem.
@Sabrina84 wrote:
vorig jaar waren er ook deelnemers die in hun solo’s een andere stijl deden als hun eigen stijl.
Ik vind het jammer dat dat dit jaar niet is en dat ze steeds terug gaan naar hun eigen stijl.
chico heeft het anders nog geprobeerd, en ondanks dat ik dat toen heel tof vond, lag ie er toen uit…
Floris wel terechte winnaar, van de laatste 2 alleszins.
en volgend jaar alsjeblieft de twee middelste juryleden eruit en een systeem dat de jury eindoordeel heeft ipv publiek zodat stomme acties als die van chico niet meer voorkomen. Dan kijk ik volgend jaar weer :inlove:
(en ik hoop dat ik in een volgend leven ook kan dansen)
yeeahhhhh Floris…
:lol:
Late reactie he
@fiep klophout wrote:
en volgend jaar alsjeblieft de twee middelste juryleden eruit en een systeem dat de jury eindoordeel heeft ipv publiek zodat stomme acties als die van chico niet meer voorkomen. Dan kijk ik volgend jaar weer :inlove:
Sooooo echt wel... het lijkt wel een wedstrijd "wie heeft het meest poëtische commentaar op de dansers"... Ben dat accent van jef kenia :-) ook wel zat eigenlijk... En die "wauw".. met zijn "tsja... eigenlijk is alles al gezegd..."NOU.. voeg er dan niets aan toe sufferd!!!
Inderdaad Jan en Dan gaven leuk en to the point commentaar....
Floris heeft dus gewonnen? :dance:
Gelukkig niet die irri lorenzo…
Ik heb t dus niet afgekeken… duurt mij allemaal veel te lang icm nachtvoedingen e.d.
En Fiep; doe met je mee… ik wil ook in een volgend leven kunnen dansen!
Sodeju, wat vond ik Lorenzo vervelend. Praat eens normaal zeg. Het zal wel een aangemeten houding zijn om de zenuwen te maskeren oid, maar irritant was-ie wel.
Fantastisch voor Floris, ik zou hem graag over een jaar of twee of drie weer zien dansen, ná zijn dansopleiding. :inlove:
En Jan en Els vond ik erg leuk, Jan stelde niet teleur, vond Els er wel slecht uitzien trouwens.
@D. wrote:
Sodeju, wat vond ik Lorenzo vervelend. Praat eens normaal zeg. Het zal wel een aangemeten houding zijn om de zenuwen te maskeren oid, maar irritant was-ie wel.
jaaaaah, sowieso dat engels de hele tijd, maar toen ie de mic inpikte werd ik helemaal een beetje onpasselijk...
(ik kreeg trouwens het gevoel dat de overige kandidaten hem nogal negeerde. Als er getroost werd oid stond hij er altijd een beetje bij, en ook als hij door was, was er eigenlijk niemand die hem feliciteerde.)
@fiep klophout wrote:
@D. wrote:Sodeju, wat vond ik Lorenzo vervelend. Praat eens normaal zeg. Het zal wel een aangemeten houding zijn om de zenuwen te maskeren oid, maar irritant was-ie wel.
(ik kreeg trouwens het gevoel dat de overige kandidaten hem nogal negeerde. Als er getroost werd oid stond hij er altijd een beetje bij, en ook als hij door was, was er eigenlijk niemand die hem feliciteerde.)
Dat is me niet opgevallen, eigenlijk. Hij zal er vast niet wakker van liggen, hij heeft zn homeboys van westside Rotterdam City jeweettoggg achter zich staan (zoals we in dat vreselijke filmpje hebben kunnen zien) en natuurlijk: Oona, zn lieflijke ex. Wat wil een mens nog meer. :angel:
Whoooo wat een finale gisteren! Vond die dans van Lorenzo en Floris ook supervet! Ohhh en die dans van Jan en Els, wat kan die gozer dansen zeg, prachtig! :inlove: Smolt helemaal weg…
En Floris terecht gewonnen,gelukkig maar!
Beetje jammer dat het afgelopen is nu he…
Hub zit altijd aan zn huiswerk op zondagavond en ik voor de tv, nu maar weer wachten tot Boer zoekt vrouw begint…
vraag me trouwens wel af wat voor battle het was geworden als een van de meisjes er nog in had gezeten. Het idee van een battle ligt natuurlijk veel dichter bij de stijl van floris en lorenzo, vraag me af hoe die meisjes zich staande hadden gehouden(of dan vooral nathalie eigenlijk, lise zie ik nog wel battelen als je haar solo’s bekijkt)
@fiep klophout wrote:
vraag me trouwens wel af wat voor battle het was geworden als een van de meisjes er nog in had gezeten. Het idee van een battle ligt natuurlijk veel dichter bij de stijl van floris en lorenzo, vraag me af hoe die meisjes zich staande hadden gehouden(of dan vooral nathalie eigenlijk, lise zie ik nog wel battelen als je haar solo’s bekijkt)
Hoe Nathalie de battle had gedaan maakt me weinig uit, naar Natascha ben ik wél benieuwd.

@D. wrote:
@fiep klophout wrote:vraag me trouwens wel af wat voor battle het was geworden als een van de meisjes er nog in had gezeten. Het idee van een battle ligt natuurlijk veel dichter bij de stijl van floris en lorenzo, vraag me af hoe die meisjes zich staande hadden gehouden(of dan vooral nathalie eigenlijk, lise zie ik nog wel battelen als je haar solo’s bekijkt)
Hoe Nathalie de battle had gedaan maakt me weinig uit, naar Natascha ben ik wél benieuwd.![]()
tss. ik ben bijna 31 weken zwanger, dan mag dat. en natascha en nathalie, dat zijn toch echt zelfde soort namen, nog los van dat de eerste 3 letters gewoon het zelfde zijn…