symptomen gewone cyclus?

Oke, ik snap er geen bal meer van. Voor mijn gevoel ben ik inmiddels 2 wkn overtijd maar nog altijd niks. Nu ben ik niet bekend met de wat voor symptomen er bij een gewone cyclus komen kijken vanwege pco in de voorgeschiedenis en daarna 2 keer na stoppen bv slechts 1 keer ongesteld en daarna direct spontaan zwanger :smiley:

Ruim 4 wkn geleden had ik een zwaar gevoel onder in mijn buik, als de kindjes erop gingen zitten ofzo voelde ik gewoon echt mijn bm en ik was weer ineens 2 kilo zwaarder (dat is een van de weinige dingen die ik me kan herinneren van die enkele keer dat mijn cyclus het goed deed dat ik de 2e helft 2 kilo zwaarder was) en er waren nog wat dingetjes waardoor ik het idee had toen halverwege mijn cyclus te zitten (al weet ik niet meer wat :oops: )

Vanaf 2 wkn geleden dacht ik dus ongesteld te worden, maar er komt maar niks. Wel heb ik vanaf die tijd gezwollen vingers. Ik lees dat dat ook door pms kan komen, maar heb je die klachten dan de volledige 2 deel van je cyclus?

Nu heb ik sinds een paar dagen aan het einde van de dag een enorm opgeblazen onderbuik, dat je haast denkt, joh die is zwanger. Kan dat ook bij het einde van de 2e helft van je cyclus horen?

Ja en hoor jullie denken, waarom test je niet? Nou ik heb afgelopen donderdag toch maar wat tests bestelt gehad maar die zijn blijven hangen bij de tnt ergens, heb ze nog altijd niet ontvangen :?

Dus vandaar dat ik ook gewoon graag wat meer duidelijkheid zoek over welke symtomen “normaal” kunnen zijn bij een cyclus (en kan dat nergens echt vinden online)

Tja, wat is normaal. Bij iedereen is het weer anders en dat maakt het ook zo lastig. De een heeft nergens last van, de ander voelt vanalles voorafgaande aan de eisprong, de ander voelt alleen eisprong en de ander voelt de 2 weken na eisprong van alles…Maarja, dat wist je waarschijnlijk al… :wink:

Ik heb soms mijn eisprong gevoeld, 2x de innesteling, en heel vaak vanalles terwijl het niets was…

Maare, als je PCO hebt (gehad) dan zou het dus kunnen dat je nu ook weer een langere cyclus hebt of niet? Ga jij met jouw voorgeschiedenis dan niet automatisch de MM in? Gewoon om te kijken of je wel elke maand een eisprong hebt? Dan lijkt me een hoop onzekerheid/onduidelijkheid wegnemen namelijk…

Daar valt geen zinnig woord over te zeggen want dat is voor iedere vrouw anders.

Ik heb namelijk geen enkel symptoom, tot 1 dag voor mijn menstruatie, dan word ik ontzettend chagerijnig volgens mijn man :shifty:

jaja, is op zich wel logisch natuurlijk, vandaar dat ik er ook niets over kon vinden, dacht misschien zijn er specifiek symptomen voor 1e helft en 2e helft van de cyclus. Zou mijn lijf graag wat beter willen leren kennen.

En nee geen mm, we zijn niet voor een 4e bezig (en de tests vandaag ontvangen en was gewoon negatief).

Dus tja, afwachten maar (al vind ik het ernstig vermoeiend continue op mijn hoede te moeten zijn of er misschien iets komt…)