Symbool oppas en kdv

Ik ben een weekplanner aan het maken voor de kids. Het is eigenlijk een beloningsbord, superleuk, met ruitjes, stipjes, bloemetjes enz, maar ik ga m aanpassen tot weekplanner, met evt later beloingsbord indien nodig.

Ik heb een bloemetje om aan te wijzen welke dag het is, voor de oudste wil ik haar foto op een kaartje plakken, psz is een soort knip en knutselafbeelding die er standaard al bij zit, maar nu iets voor oppas en kdv. Iemand suggesties? Een symbool, logo of iets dergelijks? Wat hebben jullie?

eh oppas een groot vraagteken ofzo

en kdv hoe heet het kdv misschien kan je daar iets mee???

een schooltas

Nee niet echt… het heet domino, maar dat verband bijv een steentje zegt haar niks. Ze heeft een woezel en pip tas daarvoor op t moment en die stonden laatst ook op het raam, ook hebben ze een speelboot, misschien iets in die richting. Voor school straks heb ik ook een leuk jip en janneke plaatje gevonden.

Heb je een vaste oppas? Want dan zou je natuurlijk een fototje van de oppas kunnen gebruiken voor die dagen…

Foto van de groepsleidster(s)?

:mrgreen: Zie dat er iemand voor was die dat ook al had bedacht

Kun je niet het logo van het KDV uitprinten. dat hebben we hier gedaan. (KDV pippeloentej, dus een plaatje gegoogled van beertje Pippeloentje) Is precies dezelfde afbeelding als wat zij op het bord boven de deur hebben hangen.

Ik zou dan een foto nemen van het gebouw van de kdv of het huis van onze gastouder…

Die foto gebruiken als picto/symbool.

ik heb spelende kindjes voor kdv en een schooltas voor opa en oma (oppas) de schooltas is staat dan voor een logeertas zeg maar

Misschien het logo van het kdv?

hoihoi

mijn achterbuurvrouw die op de kids past heeft voor haar zoon een planbord gemaakt en als het mensen betreft heeft ze daar een foto van gemaakt dus mijn kids staan zo op zijn planbord

groetjes

marlies