Sylvie van der Vaart heeft borstkanker
Uitgegeven: 16 juni 2009 09:52
Laatst gewijzigd: 16 juni 2009 09:52
AMSTERDAM - Een maand geleden is bij Sylvie van der Vaart borstkanker in een vroeg stadium ontdekt. Inmiddels is de 31-jarige presentatrice succesvol geopereerd, zo maakt ze via haar advocaat bekend.
Er zijn geen uitzaaiingen in haar lichaam ontdekt en volgens haar arts zal de vriendin van voetballer Rafael van der Vaart volledig herstellen. Wel moet ze een preventieve chemotherapie ondergaan.
De presentatrice wil deze moeilijke periode graag in alle privacy verwerken, zo maakte ze bekend. Op dit moment is ze met Rafael op vakantie.
Zij zouden deze moeilijke periode graag in alle privacy willen verwerken. Graag vraag ik de pers en andere media Sylvie en haar familie de tijd en ruimte te geven om deze tijding te boven te komen en aan haar beterschap te werken.
@joseetje wrote:
Sylvie van der Vaart heeft borstkanker
De presentatrice wil deze moeilijke periode graag in alle privacy verwerken, zo maakte ze bekend. Op dit moment is ze met Rafael op vakantie.
Zij zouden deze moeilijke periode graag in alle privacy willen verwerken. Graag vraag ik de pers en andere media Sylvie en haar familie de tijd en ruimte te geven om deze tijding te boven te komen en aan haar beterschap te werken.
Begrijpelijk dat ze dit in alle rust en privacy wil verwerken, begrijp dan alleen niet dat je het zo wereldkundig maakt.
zo jong al, hoop dat ze de privacy krijgt.
Kan me wel voorstellen dat ze het de wereld in brengt. Media circus is niet weg te slaan als er geheimzinnig over gedaan wordt.
Ik wens haar sterkte.
@marloes vip wrote:
Nou vind ik Sylvie van der Vaart een van de meest irritante persoonlijkheden die ik me maar kan indenken maar zoiets gun je natuurlijk niemand. Daarom hoop ik dat ze goed hersteld en nog heel lang van haar zoontje kan genieten!
Precies - ben ook verre van een fan maar dit gun je niemand.
@Bella wrote:
@marloes vip wrote:Nou vind ik Sylvie van der Vaart een van de meest irritante persoonlijkheden die ik me maar kan indenken maar zoiets gun je natuurlijk niemand. Daarom hoop ik dat ze goed hersteld en nog heel lang van haar zoontje kan genieten!
Precies - ben ook verre van een fan maar dit gun je niemand.
Nou ik dacht precies hetzelfde! Vind het echt heel sneu voor haar, en haar gezinnetje!
Heftig hoor! Hoop echt dat het helemaal uit haar lichaam is. Eng hoor als die ziekte een keer in je lichaam is ondekt.
Ook ik heb echt niks met haar, maar dit is wel heel heftig. Ze hebben toch een klein kindje samen en die zorgen gun je niemand. Ook chemo is natuurlijk wel heel zwaar. Hoop dat ze er echt helemaal bovenop komt.
Nou vind ik Sylvie van der Vaart een van de meest irritante persoonlijkheden die ik me maar kan indenken maar zoiets gun je natuurlijk niemand. Daarom hoop ik dat ze goed hersteld en nog heel lang van haar zoontje kan genieten!