switchen van merk

Hoihoi,

Roos heeft al n tijdje Friso Comfort dit ging prima, maar k vind het prijzig terwijl er diverse alternatieven zijn. Nu ben ik overgestapt op Kruidvat Comfort sinds 2 dagen en ze spuugt nu echt behoorlijk na (paar dikke golven, terwijl Comfort tegen spugen is).

Bij mijn oudste heb ik Similac gedaan (pas vanaf 2 gezien de bv), maar dat ging prima. Duss ik zit te denken om toch maar Similac te proberen.

Kan dat geen problemen opleveren zo snel wisselen van merk. Roos is nu ongeveer drie maand oud.

groet,

Marieke

De meningen zijn hierover verdeeld, en ik denk ook niet dat je “zomaar” moet switchen. Ik heb eens binnen een week 3 merken geprobeerd bij Carlijn. Ze had er geen last van qua darmkrampjes ofzo, maar wel dat ze het niet lekker vond. Similac ging ze trouwens van spugen, terwijl ze dat met Friso niet doet.

Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar als ze het goed doet op Friso, zou ik dat gewoon blijven geven.

Ik vind zelf dat als je kindje het op Friso comfort heel erg goed doet, dat je dat gewoon lekker moet blijven geven. Als je kleintje zich daarbij helemaal goed voelt, zou ik er een paar euro per pak meer voor over hebben hoor!!

Ik heb nu bij Kira ook eindelijk de juiste voeding gevonden. Had eerst Nutrilon, toen Nutrilon Forte, daarna Nutrilin Omneo, maar dat is uiteindelijk Friso Comfort geworden. Ik ben allang blij dat ik er nu uit ben op welke voeding ze het goed doet. Het is voor haar veel fijner zo. Ik ga niet het risico nemen dat ze weer zoveel gaat spugen, krampjes krijgt en daardoor weer extra veel honger.

Heb alweer Friso Comfort gekocht :mrgreen:

je kan straks als dit pak op is toch similac proberen. Misschien geleidelijk aan overstappen. Dus eerst 1 flesje op een dag, kijken hoe ze dan reageerd.

Succes!

Ik ben ook overgestapt op andere voeding. Ik weet niet hoeveel schepjes jij nodig hebt, ik had er drie nodig…

Ik heb dus eerst drie voedingen 2 oud en 1 nieuw, toen 1 oud en 2 nieuw ook drie voedingen… Daarna geheel op de nieuwe voeding…

Dat is erg goed gegaan…

Misschien nog een keer kijken… Ik ben overigens ook op Kruitv*t comfort over gegaan en dat gaat nu erg goed…

Succes

Ik heb voor Juul ook Friso comfort, maar 's avonds heeft hij last van krampjes. Dus ik dacht, laten we eens kruidvat voeding proberen tegen krampjes… Een ramp!! hij spuugt, kijkt vies, drinkt z’n fles niet leeg en het is krijsen na de fles… Ik denk dat ik er maar mee stop, dit werkt zo niet…

Ik denk dat de friso dan toch beter is, misschien van die druppeltjes proberen van vsm…

Ik ben met Quillan ooit eens geswicht maar doe dat niet meer. Maar het cb raadde me toen aan om het te mengen.

@wisje wrote:

Ik ben ook overgestapt op andere voeding. Ik weet niet hoeveel schepjes jij nodig hebt, ik had er drie nodig…

Ik heb dus eerst drie voedingen 2 oud en 1 nieuw, toen 1 oud en 2 nieuw ook drie voedingen… Daarna geheel op de nieuwe voeding…

Dat is erg goed gegaan…

Misschien nog een keer kijken… Ik ben overigens ook op Kruitvt comfort over gegaan en dat gaat nu erg goed…

Succes

Zo heb ik het ook gedaan. Ik ben van Ntrilon Hypo-Allergeen overgestapt naar Frso Hypo-Allergeen. Niet vanwege de kosten (hoewel het mooi is meegenomen dat Frso iets goedkoper is), maar omdat Anna niet goed op N*trilon reageerde. Gelukkig lust ze beide soorten en lijkt ze nu minder last van krampjes te hebben…