Ã?k zit lekker bij de kachel dus no problemo voor mij. :mrgreen:
Nou Ruud, zegt dat niet te hard…
Swaffelen tegen een hete kachel kan lelijke bandwonden veroorzaken hoor :eh: :shifty:
Oops zo had ik het nog niet bekeken… :mrgreen: :mrgreen:
:lol: :lol: En een “Echte” man zou dan zeggen; dan kan ik op de blaren zitten… hahahaha!
(gelukkig ben jij niet zo’n echte man… toch?)
Ik vind het wel een leuke hype…
En dat het uitgeroepen is tot populairste woord… sorry, vind het alleen maar grappig!!!
Zie Ruud al gaan tegen die kachel… :lol:
En Fai is back, duidelijk!!! Twietelen meis!
Keertje een twietel-meeting houden???
:mrgreen:
Twietel meet… misschien in de sauna dan… zijn die borsten al warm en dus beetje slap… komt goed… :mrgreen:
heb nu telkens dat beeld van Ruud die met zijn tammelores tegen de kachel slaat… :silenced: :oops: :naughty: :naughty: :naughty:
Ik wilde net vragen wanneer kom je eens tegen mij twietelen :snooty:
Je hebt niet eens op mijn sms gereageerd trut ttsss :snooty:
@prinsjeJason wrote:
Ik wilde net vragen wanneer kom je eens tegen mij twietelen :snooty:
Je hebt niet eens op mijn sms gereageerd trut ttsss :snooty:![]()
:oops: :oops: :oops: :think: :think: :oops: :oops: echt??
ik heb weer een nieuwe gsm…

sorrrryyyyy… ben dan helemaal vergeten te reageren… je bent niet de enige die klaagt… :silenced: :mrgreen: :oops: :oops: :oops:
maar ik kan het zeker goedmaken met een twietelmeet… :mrgreen: wel in het nieuwe jaar ergens… ivm verhuizen… heb het rete druk… kom niet eens meer toe aan twietelen en swaffelen…

Dat snap ik lieverd :-* zit zelf ook nog te rotzooien in mijn huisje,is ook nog niet helemaal klaar.
Je kan het zeker goed maken met een twietelmeet komt Azzy dan ook mee om te swaffelen :think: :mrgreen:
Ik had gister op you tube eens gekeken hoe swaffelen precies gaat.
Ligt een jongen in bed te slapen en 2 andere gaan tegen hem swaffelen :eh:
:think: Zal ik die leuke loodgieter die hier komt voor de keuken vragen of hij met mij wilt swaffelen :think: de verwarming in de keuken lekt een klein beetje en dat vind ik zo erg :liar:
Even oftopic,wat doe jij met je telefoons :shock: alweer een nieuwe :lol:
@prinsjeJason wrote:
Dat snap ik lieverd :-* zit zelf ook nog te rotzooien in mijn huisje,is ook nog niet helemaal klaar.
Je kan het zeker goed maken met een twietelmeet komt Azzy dan ook mee om te swaffelen :think: :mrgreen:
Ik had gister op you tube eens gekeken hoe swaffelen precies gaat.
Ligt een jongen in bed te slapen en 2 andere gaan tegen hem swaffelen :eh:
:think: Zal ik die leuke loodgieter die hier komt voor de keuken vragen of hij met mij wilt swaffelen :think:de verwarming in de keuken lekt een klein beetje en dat vind ik zo erg :liar:
waaaaaaaaaahahhahahahhahhaa gek wijf… :thumbup:
maarre, zekerrr vragen… een swaffelende loodgieter… geil! :mrgreen:
binnenkort even bellen? bijpraten?
of msn?
@prinsjeJason wrote:
Even oftopic,wat doe jij met je telefoons :shock: alweer een nieuwe :lol:
De vorige had ik gekocht… binnen 2 weken kon ik em niet meer opladen… daar heb ik maanden mee zitten klooien… dus telkens de bat van Az zijn gsm opladen en dan omwisselen… was er flauw van… en kon niet meer mee terug want had em simlock vrij gemaakt dus geen garantie meer…
Nu eentje van 25 euro gekocht… dure telefoons doe ik niet meer… :naughty: :thumbdown: Ik wil alleen bellen en smsen… Hoef geen camera of fm radio. :mrgreen:
Moeten zeker eens snel bijpraten :-*
Ik ga snel naar boven mijn pa is een kast in elkaar aan het zetten en ik ging alleen even thee maken :oops: