supersmoker

is iemand hier bekend mee?

zo ja wat zijn jullie ervaringen?

Ik heb gehoord dat de goedkopere gevaarlijk kunnen zijn omdat er geen inhaleer limiet op zit.

Zo kun je het equivalent van 1 heel pakje(!) sigaretten in enkele minuten wegstomen, waardoor een nicontinevergiftiging kan optreden.

Dit is in elk geval zéér gevaarlijk.

Verder zou ik de websites van Radar en Kassa eens nakijken, daar staan volgens mij onderzoeken en uitslagen op en misschien vind je er ervaringen van gebruikers.



Succes ermee!

Mijn vriend had er één een paar dagen geleend en die vond het niks.

Dat ding is vrij zwaar, wat dus niet echt lekker rookt.

En de rook zelf vond hij veel te licht van smaak (hij rookt 3/4), en zwaardere waren er niet.

Hier komt hij er dus niet.

Mijn tante heeft hem ook en vind het ook niets.

Idd heel zwaar en ze moet heel hard trekken voor er rook uit komt.

Ze heeft spijt dat ze 100 euro voor dat ding heeft uitgegeven.

:lol: :lol: :lol: Sorry hoor. Maar toen ik die reclame voor het eerst zag moest ik zo lachen. Ik dacht echt das een geintje. Vind het zo stom. Zie je het al voor je iedereen aan de supersmoker ipv een sigaret. Als het gezonder is is dat natuurlijk mooier. Maar het schijnt ook niet goed te zijn hoorde ik laatst. Er kwam toch nicotine in voor meende ik.



Dit lijkt mij ook niet goedkoop en is het volgens mij ook niet. Dus je kan beter niet roken op wat voor manier. Want je stopt ook omdat dat scheeld in de portomonee.



Sorry voor mijn mening hoor. Maar ik moet echt lachen bij die reclame. Dat kan toch niet serieus zijn. Dit is weer zo,n stund om er weer geld uit te slaan. Het is natuurlijk mooier dat als je toch niet kan stoppen zo,n ding te roken. Maar wat los je ermee op. je neemd toch een sigaret om de stoffen die erin zit. :think: Waarom zou je dan zo,n supersmoker gaan gebruiken. Dan kom je er nooit vanaf. Dan rook je puur omdat je het leuk vind zo,n ding in de hand te hebben waar rook uit komt.

@karin wrote:

Maar toen ik die reclame voor het eerst zag moest ik zo lachen. Ik dacht echt das een geintje. Vind het zo stom.




Nou, ik vond het helemaal niet zo grappig. Het verbod op roookwaarreclames is er niet voor niks. Jongeren zijn nu eenmaal geneigd de nieuwste snufjes uit te proberen. Hebben we straks weer een generatie jongeren verslaafd aan de supersmoker die dan maar gewoon gaan roken omdat ze de navullingen niet kunnen betalen… :think:



Ik zou er dus eerder voor zijn zo’n ding voor te laten schrijven door de huisarts om te helpen met stoppen, maar niet reclame maken omdat het zo’n suerding is.

@karin wrote:

:lol: :lol: :lol: Sorry hoor. Maar toen ik die reclame voor het eerst zag moest ik zo lachen. Ik dacht echt das een geintje. Vind het zo stom. Zie je het al voor je iedereen aan de supersmoker ipv een sigaret. Als het gezonder is is dat natuurlijk mooier. Maar het schijnt ook niet goed te zijn hoorde ik laatst. Er kwam toch nicotine in voor meende ik.



Dit lijkt mij ook niet goedkoop en is het volgens mij ook niet. Dus je kan beter niet roken op wat voor manier. Want je stopt ook omdat dat scheeld in de portomonee.



Sorry voor mijn mening hoor. Maar ik moet echt lachen bij die reclame. Dat kan toch niet serieus zijn. Dit is weer zo,n stund om er weer geld uit te slaan. Het is natuurlijk mooier dat als je toch niet kan stoppen zo,n ding te roken. Maar wat los je ermee op. je neemd toch een sigaret om de stoffen die erin zit. :think: Waarom zou je dan zo,n supersmoker gaan gebruiken. Dan kom je er nooit vanaf. Dan rook je puur omdat je het leuk vind zo,n ding in de hand te hebben waar rook uit komt.






Ik dacht precies hetzelfde… dacht ook is dit nou een geintje… :think:

En ik vind het er niet uitzien… :roll:

Ik denk niet dat jongeren het stoer vinden om met zo’n supersmoker aangetroffen te worden hoor, laat staan dat ze er 100 euro voor over hebben.



Ik vind het een goede zaak dat ze alternatieven zoeken om de DIE HARDS toch te kunnen laten roken, maar dan een stuk gezonder. Ik ken een paar mensen die het hebben aangeschaft omdat ze echt nicotineverslaafd zijn en het roken beslist niet kunnen laten. Liever de supersmoker dan een sigaret waar teer, chloor en ammoniak in zit !!! :o



Mensen hebben zelf de keuze. Reclame of geen reclame.

Is de kans op tweedehands rook even groot? Of zijn de ‘uitlaatgassen’ minder dan bij een normale sigaret?

@Karin2 wrote:

Ik denk niet dat jongeren het stoer vinden om met zo’n supersmoker aangetroffen te worden hoor, laat staan dat ze er 100 euro voor over hebben.



Ik vind het een goede zaak dat ze alternatieven zoeken om de DIE HARDS toch te kunnen laten roken, maar dan een stuk gezonder. Ik ken een paar mensen die het hebben aangeschaft omdat ze echt nicotineverslaafd zijn en het roken beslist niet kunnen laten. Liever de supersmoker dan een sigaret waar teer, chloor en ammoniak in zit !!! :o



Mensen hebben zelf de keuze. Reclame of geen reclame.




Om die reden heeft mijn zus hem gekocht.

Een paar dagen geleden had ze hem nog niet uitgeprobeerd, ze durfde niet, bang dat het tegen zou vallen en dus niet het ultieme stop middel zal zijn.



Ik ben meer van de cold turkey manier van stoppen, en ik vrees niet dat het werkt te stoppen met een supersmoker.



Ik zal 's aan haar vragen of ze hem al gebruikt heeft, en hoe het beviel! :think:

Zucht, al die dingen die uitgevonden worden om toch maar te kunnen blijven roken… En al die mensen die er zoveel geld voor over hebben. Dan vraag ik me af, wie is er nou dom? Trap er toch niet in, roken is en blijft slecht. Dat ding wordt binnenkort verboden omdat het gezien wordt als een “geneesmiddel”(ik denk dat het dat niet is, maar goed) en het is niet goedgekeurd.



Ik dacht ook dat die reclame een grap was. Totdat er serieus naar gekeken werd. Light sigaretten, pleisters, pilletjes, boekjes, en nu weer de “supersmoker”…



Jammer dat er alleen naar de nadelen van een echte sigaret gekeken wordt, maar degene die wel eens een nicotine vergiftiging heeft gehad, die weet waar het over gaat. Ze vinden in die supersmoker ook vast wel weer middeltjes en troep die niet in een menselijk lichaam thuishoren…En gezonder als een sigaret? Ik geloof er niet zo in… Gezonder voor de directe omgeving, dat wel…



Tja, ik ben geen voorstander, dat hadden jullie al wel door he? Het is gewoon weer een excuus om niet te hoeven stoppen, en er wordt er maar weer één beter van, en dat is niet de gebruiker…

Hier ook iemand die dacht dat het zo’n tellsell reclameachtig iets ding was. Mijn collega heeft hem ook vind het helemaal niks. Dan kan je nog beter de hard way stoppen, ik ben 4 jaar terug ook ineens cold turkey gestopt rookte een pakje per dag heb er nooit weer behoefte aan gehad.

Als ik het zo lees, zijn er best nog wel wat nadelen :think: ga toch maar eens op onderzoek.

Het gaat mijn er niet om, om te stoppen, wil wel een vervangend middel proberen als het er is.

Ik heb inderdaad gehoord dat ze verboden zouden worden?!

Valt me nog mee wat jullie ervaringen zijn.