super onrustig

hoihoi

het is nu 8 uur en ik heb de keuken en de wc al schoon gemaakt. Daarnaast heb ik de was al uitgezocht en een doos.

Ik heb mijn dochter naar de oppas gebracht omdat ik zou gaan werken. Daarna mijn werk afgebeld mdat ik toen de oppas vroeg hoe het ging ik moest huilen.

Ik heb mijn man moeten beloven nu niks meer te doen maar ik ben zo onrustig als ik weet niet wat.

Ik heb de vk gebeld omdat ik het idee heb dat mijn bloeddruk erg hoog is(hoofdpijn en onrust). Die komt vanochtend even langs en ik zit nu op de bank te stuiteren. Ik heb belooft niks meer te doen maar het is ineens zón troep in huis. (of ik zie het ineens)

dit moest ik even kwijt

groetjes

marlies

:hug:

Hoop dat het gevoel snel afzwakt…

Hopelijk is er niets aan de hand en zijn het de moontjes die opspelen meid…

Weet iig maar al te goed hoe je je voeld :hug: :hug:

Lijkt wel nesteldrang… Maar is misschien wel wat vroeg :think:

Hoop dat je vk je gerust kan stellen!

hoihoi

de vk is net geweest en mijn bloeddruk is te hoor. Nu heeft ze gemeten met een gewone band i.p.v. met de grote dus ik moet vanmiddag naar de praktijk komen en dan nog een keertje meten.

Ik ben daarna met twee pijnstillers het bed in gekropen en heb geslapen. Wel heel erg last gehad van nacht(dag)merries. Ik voel me nu wel wat rustiger maar ik blijf hoofdpijn en een gejaagd gevoel houden

groetjes

marlies

Marlies, hopelijk valt het vanmiddag me, en is het niets ernstigs! :hug:

hoihoi

net bij de vk geweest. Mijn bloeddruk is 188/75 heel goed dus. Ze weet zo niet waar het dan door komt. Waarschijnlijk de hormoontjes.

Ik moet zelf even kijken hoe ik me voel of ik morgen mag werken of niet.

Maar als ik me ook nog maar een beetje zoals vandaag voel dan beter van niet

groetjes

marlies