Super koude handjes

Haalde vanochtend onze dochter uit bed en ze bleek super koude handjes te hebben wat kan ik daar tegen doen. Het is bij haar op de slaapkamer zo’n 17 graden.

Iemand ervaring hier mee of iemand tip?

Geen tip, maar weet dat het helemaal niets uit maakt. Zolang haar nekje maar lekker warm voelt is er niets aan de hand…de handjes zijn namelijk geen graatmeter.

Maar je zou natuurlijk een rompertje/pyama’tje met lange mouwen aan kunnen doen?

Amélie heeft ook erg koude handjes (schrok er gewoon van toen ze bij me lag :lol: ) Dus vannacht krijgt zij een lange mouwen rompertje aan.

@rhode wrote:

Geen tip, maar weet dat het helemaal niets uit maakt. Zolang haar nekje maar lekker warm voelt is er niets aan de hand…de handjes zijn namelijk geen graatmeter.

Maar je zou natuurlijk een rompertje/pyama’tje met lange mouwen aan kunnen doen?

Amélie heeft ook erg koude handjes (schrok er gewoon van toen ze bij me lag :lol: ) Dus vannacht krijgt zij een lange mouwen rompertje aan.

Had wel gehoord van de kraamhulp toen al dat het geen graadmeter is en het halsje /nekje voelt lekker aan qua warmte :smiley: maar schrok zo van de handjes. Verder slaapt Shane in een trappelzak met of een romper met lange mouw of pyjama met lange mouw onder een laken en een dekentje :wink:

Kan me goed voorstellen dat je er ook van schrok.

ja goeie vraag eline heeft er de laatste tijd ook veel last van !!

i kga dit topic even in de gaten houden voor tips!!

Er zijn geen tips… het maakt nl niks uit zoals Rhode al zegt :wink:

Koude handjes ben ik ook van geschrokken maar zolang ze lekker warm liggen, (deken eventueel slaapzak, lange mouwen romper) kan het geen kwaad… verwarming niet doen, en 15 tot 18 graden is de ideale temp…

Hier hetzelfde! Slaapt in een romper korte mouw, pjama langemouw, trappelzak, laken en deken…De rest is lekker warm. Na zn eerste fles zijn zn handjes ook wel weer op tempratuur!

Als je toch wil dat de handjes lekker op tempratuur blijven, kan je sokjes om d’r handjes doen voor de kou.

Jasly heeft ook nu de laatste dagen koude handjes,

Verder voelt ze wel gewoon warm,Soms schrik ik daar ook wel van maar het kan geen kwaad,

Ik doe altijd gewoon een pyama aan met lange mouwen en dr slaapzak er over heen en daar over een deken waar ze zich toch altijd boven wurmt, Dr kamer is ook altijd op temperatuur,

diana: Odin heeft er ook veel last van…

t is wat kouder aan t worden en ze stoppen ook vaak de handjes in de mond waardoor die nat zijn en nog kouder worden…

Ik schrik er soms ook van…maar zolang zijn nekje lekker warm is maak ik me geen zorgen…ik warm ze dan weer in mijn handen :slight_smile:

Wilde net deze vraag gaan stellen.

Hier dus net zo.

Hij heeft het zelf lekker warm (nekje), maar zijn handjes zijn steenkoud als hij uit bed komt.

Ook zijn ze helemaal wit/bleek. Vooral zijn nageltjes, ziet er erg akelig uit, net of er geen bloed meer inzit.

Heeft ie ook echt alleen als hij uit bed komt.

Maar dacht al dat het geen kwaad kon, Robin had het ook.

Maar was toch benieuwd. :wink: