SUPER DEKKENDE MUURVERF,..... jaja

Je denkt,… kom ik geef eens wat meer geld uit aan de verf zodat je het niet 2 keer hoeft over te sausen,…

dus wij kopen SUPER DEKKENDE MUURVERF er staat nog bij: in 1 keer dekkend! :roll:

Je voelt het al,… de tweede laag zit er nu al op en nu pas lijkt het te gaan dekken :? Ach met een lekker muziekje erbij zit het er ook zo op, maar ik baal wel,… super dekkend,… :think: jaja,… volgende keer gewoon weer de goedkopere eigen merk van de GAMMA :wink:

Welk merk heb je gebruikt, want ik heb onlangs met ’ Histor Pure’ extra matte verf die in 1 laag dekkend zou zijn gewerkt in keuken, gang en overloop en dat is perfect gegaan met 1 laag :thumbup:

volgende keer gewoon eigen merk meister polar white (ook op kleur te mengen) van de hornbach halen.

Moest zeker 2 lagen volgens de mederwerker.

Wit én lichtzand gingen in precies 1 keer diepdekkend over bordeauxrood heen! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Wij hebben vochtvlekken in de muren (wasmachine op zolder had ooit een keer gelekt bij de vorige bewoners). En we krijgen het maar niet weg, ook niet met superdekkende latex. Misschien die muur maar een blauw gaan verven…

Darkangel, dan zou je de isolerende primer van levis moeten proberen, werkt super!

ik zal straks eens kijken welk merk we hebben,… het is wel goed gekomen hoor :wink: we gaan straks verder met lime groen :thumbup:

let op hoor… soms duurt het een paar uurtjes voordat het droogt…

heb ik nl ook gehad… dacht jeetje wat een vlekken !

Dat komt nooit meer goed

de volgende dag was alles egaal !

bij ons dekte (volgens mij) flexa wel in 1 keer heel goed! Echt super :thumbup:

Wil de woonkamer over schilderen maar deze kleur hebben ze helaas niet meer en nu weet ik dus even niet meer wat te doen.

Wij hebben altijd Trimetal, maar die is wel zo’n 200 euro voor 10 liter.

Wij hebben deze ook in de keuken, ipv bijvoorbeeld tegeltjes en je kunt alle vlekken/spatten e.d. er zo af poetsen.

Ideaal!

Zeker met die kinderhandjes overal… 8)

@DarkAngel wrote:

Wij hebben vochtvlekken in de muren (wasmachine op zolder had ooit een keer gelekt bij de vorige bewoners). En we krijgen het maar niet weg, ook niet met superdekkende latex. Misschien die muur maar een blauw gaan verven…

of eerst behandelen met wegenwit en daarna erover heen verven

of met alluminuiumverf! als je in de buurt woont, heb nog een blikje staan! daarover witten en weg. Wij hadden met roetvlekken, die komen nu ook niet door het witsel terug!

en wat betreft, extra dekkend, hier moesten de muren ook vier keer ofzo voordat de glasvlies vol zat! en het ziet er nog niet mooi uit. ALs we zin hebben, van de zomer maar weer!

na een paar lagen witten, heb ik vandaag de kleur (lime groen) erop gerold,… ik schrok mij rot, allemaal strepen :shock: Ik nam eigenlijk al direct aan dat het aan de druk lag die ik erop zette, morgen ga ik het nogmaals sausen maar dan zonder druk te zetten op de roller,… want nu ziet het er niet uit helaas :roll:

Is het niet zo dat het nog moet drogen?

Vaak zie je inderdaad waar je geweest bent met de kwast of roller, maar als alles eenmaal goed droog is trekt dat vaak weg.

En vaak moet het ook gewoon een tweede keer hoor, vooral bij kleuren.

Volgens mij doen wij het standaard 2 keer.

Kaboutertje, waarom heb je eerst twee lagen wit gedaan en dan pas de groen? Je kunt toch ook 1 laag wit en dan groen doen (of groen ineens, misschien twee keer)

darkangel, voor vocht (-en roet)vlekken heb je speciale primer :thumbup: Daarover kun je dan gewoon sausen en heb je geen vlekken meer :slight_smile:

ik heb altijd het huis merk van de gamma die je onder andere opkleur kan laten megen is extra dekkend voor natte en vochtige ruimtes wat ik weer een voordeel aan deze verf vindt je kan de muren dan gewoon afnemen met een doek

Hier altijd Sigma en dat dekt echt in 1x ook makkelijk rolbaar :thumbup:

Wij hebben altijd renovatieverf (ben het merk ff kwijt :? ). Dat halen we bij de echte verfwinkel (dus niet bij een bouwmarkt). Dat is echt super spul. Ik woon hier nu 10 jaar en we hebben het beneden 1 keer gebruikt (roken niet) en alles is nog wit. We gingen de keuken verbouwen en een stuk dat eerst bedekt werd door de oude keuken werd met de nieuwe zichtbaar. Dusss…zeer geel daarzo. Nou 1 keer met die verf eroverheen en alles zag weer wit :smiley: . Het blijft zo lang goed van kleur dat het het geld wel waard is, want als niet rokers zijnde hoef je gewoon niet meer te verven (tja, misschien na 10tallen jaren)