Ik heb een vreselijk weekend gehad met mijn gezin bij Sunparks.
-Vies huisje, echt heeeel vies vol haren, vieze keuken, etc.
-verwarming en afzuigkap deffect
En zo waren er nog wel meer dingen niet in orde.
Maar het allerergste is nog wel de vreselijke overlast die we gehad hebben van een groep jongeren die 's avonds en midden in de nacht aan je duur kwamen schreeuwen en op de ramen bonkten. Gevolg: het hele gezin wakker, kindjes bang, etc.
De beveiliging deed er niet veel aan en ookal stapelden de klachten zich op (ook van andere bezoekers die we spraken) er werd niks mee gedaan. De groep jongeren is niet aangesproken op hun gedrag.
Sinds we terug zijn (nu ruim 4 weken geleden) heb ik verschillende keren een klachtenbrief gestuurd maar je krijgt gewoon geen reactie.
Telefonisch zijn ze al helemaal onbereikbaar en áls je dan een keer na 45 minuten wachten iemand aan de lijn krijgt dan zeggen ze alleen maar dat ik de klacht moet mailen. Wat ik dus al tig keer heb gedaan.
Ze hangen ook gewoon op.
Dus nu maar via de rechtsbijstandsverzekering. Hopelijk haalt dat iets uit.
Maar echt… Ik ben helemaal klaar met Sunparks!!! :twisted:
Iemand ervaring met zó’n procedure? Of is er iemand die weet waar ik ook met mijn klacht naartoe kan? Een ander tel.nummer dus?
Miss. iets voor Radar? of Kassa? of een ander TV programma?
Maar wat ontzettend vreselijk zeg. Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent.
klopt, de directie van Sunparks geeft niet thuis. Het is dat ik destijds een ingang had (een studiegenoot die daar op het hoofdkantoor werkte) zodat ik uiteindelijk een reactie kreeg, maar ook die was te triest voor woorden. Hij was destijds als extern deskundige ingehuurd, maar ook met zijn adviezen en kritiek werd niets gedaan.
Wij hebbe ook problemen gehad bij sunparks. Correspondentie was dramatisch. Uiteindelijk een tegoed bongehad van €20.- maar geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt om daar nog eens heen te gaan
Bij ons was het huisje vies en stonk. En daar inkwam dat de directie een houseparty!!! Had georganiseerd om wat bij te verdienen en liepener tweeduizend jonge lui op het park. Wij aten achteraan ophetpark maar dreunden letterlijk ons bed uit. Om twee uur snachts is manlief verhaal gaan halen maar de chaos was al compleet. Zwervende jongeren over het park. Vechtpartijen overal glas.
Toen wede volgende ochtend gingen zwemmen hadden ze het zwembad niet schoongemaakt waar het feest was georganiseerd.
Echt te dom. Voor ons dus geen sunparks meer
jeetje meis wat naar! dan denk je even leuk weg te zijn met je gezin. en dan je kindjes helemaal bang 's nachts :evil: ohh, je zou ze!
ik zou via de rechtsbijstand advies inwinnen denk ik.
zo te lezen aan de ervaringen hier hoef je van de eigen klachtenprocedure van Sunparks weinig te verwachten :?
mooie anti-reclame is dit topic wel! :twisted:
even een hele dikke knuffel…
Hier ook slechte ervaring met Sunparks.
jeetje zeg dat klinkt echt niet leuk. denk je ff gezellig weg te gaan.
wat helpt is om via sociale media je klacht de wereld in te helpen. dus bijv. op facebook neerzetten wat is gebeurd. en dat openbaar leesbaar voor iedereen. schijnt te helpen.
succes ermee
Of er over twitteren.
Wat vervelend Matsjo! Hopelijk kan de rechtsbijstandverzekering wat voor jullie doen.
Sunparks is inderdaad niet bereikbaar voor dit soort dingen. Wij zijn er een paar jaar geleden ook geweest en hadden ook problemen met het huisje.
Was niet schoongemaakt en waren ze ook niet van plan. De verlichting, verwarming en warm water deden het niet, echt te erg. Uiteindelijk zijn we dag 2 (dag 1 kwamen we in de namiddag aan en hadden onze hoop op dag 2 gevestigd maar helaas…) naar huis gegaan terwijl we een midweek zouden blijven.
Verhaal gehaald bij de receptie, manager gesproken en alles maar ze konden niks(!) voor ons doen. Daar ter plekke een klacht ingediend, thuis nog gebeld, gemaild en nog een brief geschreven maar nooit meer iets gehoord. Was echt de eerste en laatste keer dat ik daar ben geweest.
Buren van ons zouden dit weekend in Sunparks zitten; we hebben ze vanochtend uitgezwaaid en deze middag kwamen ze alweer de straat inrijden. Hun huisje was niet schoongemaakt, had lekkage, er zaten overal vliegen binnen en in de koelkast zat schimmel. Buurman heeft enorme stampij staan maken, maar het mocht niet baten. Er werd niets aan gedaan. Dus rechtsomkeert. Ze zijn twee uur op het park geweest. Schandalig gewoon.
Buurvrouw maakte nog excuses aan mij omdat ze mijn horrorverhalen over Sunparks in twijfel had getrokken :mrgreen:
mijn mond valt open. Hoe kan zo’n park nog open zijn?
Voor iedereen die daar geweest is. :hug: Wat rot en wat zonde van je geld.
Schande :naughty:
Jee zeg… :hug:
Ik kijk ook altijd effe op vakantiereiswijzer.nl voordat we iets boeken. Ook al staan daar veel overdreven zeur-reacties op, het geeft wel een globaal beeld van een accomodatie en soms staan er nog hele goede tips bij :thumbup: .
Zo worden sommige vakanties van vakantieveilingen voor een paar euro verkocht… en da’s nie voor niks :silenced: .
Hoop dat jullie snel een oplossing krijgen!
Hier idem.
2007. Ik was zo’n 32 a 33 weken zwanger van Eli.
Kindvriendelijk huisje (redelijk groot ook),maar moesten met zijn alleen beneden slapen,want de bovenverdieping (open etage) had een hekwerk,waar Jo kruipende niet alleen kon zijn. Geen traphekjes, gevaarlijke trap recht de huiskamer in die we steeds vol moesten zetten om hem er af te houden (toen ongeveer 21 a 22 maanden oud).
Stopcontact nog geen 5 cm BOVEN de wasbak en bij de kraan (??), losse snoeren/elektra. Deuren waren stuk (gaten, beschadigd).
Zijn niet van de kinderachtige, maar dit was echt lachwekkend erg.
Het park was niet veel,maar dat wisten we. Zwembad zat buiten het park (openbaar zwembad),maar parkgasten mochten het gebruiken.
Het park had wel een indoor speeltuin. Kregen bonnen om 1 of 2 keer gratis te gaan,daarna moest je betalen (speeltuin IN het park).
Al met al, de losse/kapotte elektriciteitskabels, vieze kastjes met nog meer vreemde constructies en een stopcontact (serieus) 5 cm boven de wasbak in de keuken (direct onder de kraan dus) begreep ik niets van.
Foto’s gemaakt, opgestuurd met klachten mail.
Kreeg een telefoontje. Ja, dat klopt mevrouw, deze huisjes zijn van particulieren en staan al op de lijst om gerenoveerd te worden (maar toch even een zomer verhuren voor enkele honderden euro’s).
Ze gaven dus toe dat er flink wat aan mankeerde.
Voor het ongemak wilden ze me een waardebon van (let op, niet schrikken) 25 euro sturen voor de volgende boeking.
Die heb ik afgeslagen met de mededeling dat het me daar niet om te doen was en wij op deze boeking na, geen plannen hebben naar Sunparks te komen, gezien hun beperkte aanbod in leuke parken (toen).
Dit was eenmalig, omdat we op de terugweg van een familie vakantie nog een weekje aan de kust in Belgie wilden zitten en naar Plopsaland wilden gaan. Anders hebben wij er vrij weinig te zoeken.
Als je zulke concrete foto’s stuurt, van bizarre dingen in het huisje, vind ik 25 euro tegoed een lachertje, zo niet een belediging!
Volgens mij had Sunparks enkele jaren terug wat oude Landal o.i.d. parken overgenomen, misschien Center Parcs ook, maar de Sunparks hier in de buurt is inmiddels alweer afgestoten door ze. Er zijn er inmiddels vast een aantal die echt wel leuk zijn,maar onze ervaring (2 trouwens, in Ardennen ook ooit 1 gehad) waren niet best.
Dat park in de Ardennen was trouwens ook simpel (en niet zo gezellig),maar hadden toen nog geen kids,dus gingen voor de omgeving. Huisje boven op een heuvel, ik met pijnlijke bekken (ook hoogzwanger toen), mochten bij wijze van uitzondering onze auto bij ons huisje houden. Dat vonden we toen wel goed van ze.
Bedankt voor al jullie reacties. Al verbaast het mij niks, vervelend dat jullie ook deze slechte ervaringen hebben :hug:
Ik kreeg vrijdag te horen dat ze goedkoper zijn dan CP dus dat ik ook minder luxe had moeten verwachten. Ja hallo! Ik verwachtte helemaal geen luxe! Maar ik verwachtte wel een schoon en onderhouden huisje. :roll:
We zijn nog steeds geen steek verder hier :wall: :thumbdown:
Sunparks bezuinigt op personeel, opleidingen, schoonmaak en onderhoud. Dat is duidelijk.
@AnneK wrote:
Jee zeg… :hug:
Ik kijk ook altijd effe op vakantiereiswijzer.nl voordat we iets boeken. Ook al staan daar veel overdreven zeur-reacties op, het geeft wel een globaal beeld van een accomodatie en soms staan er nog hele goede tips bij :thumbup: .
Zo worden sommige vakanties van vakantieveilingen voor een paar euro verkocht… en da’s nie voor niks :silenced: .
Hoop dat jullie snel een oplossing krijgen!
Voor de rest van de boekers na jullie, anders een beoordeling schrijven op bijv. Zoover. Daar kijken wij ook altijd op. Prikken wel door de zure reacties heen,maar als ze allemaal zo zijn,dan weten wij genoeg.