sunparks nee! landal het vennebos?

iemand wel eens op dit park geweest? hoe zijn de faciliteiten en de villa’s?

het lijkt ons een leuk park en een leuke combi met plopsa land.

zijn er verder in de omgeving nog leuke dingen te doen.

Ik lees mee, want wij twijfelen tussen deze en Vielsalm ( ardennen)

Maar daar zijn we al een keer geweest

Wij gaan 22 t/m 26 augustus naar Kempense Meren. Ik vind het okee, maar er is eens een topic geweest en toen kwamen er andere meningen over tafel. Ik ga even zoeken.

Gevonden :angel:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=91683

ik heb genoeg gelezen, ook op zoover :shock:



het word nu waarschijnlijk landal greenparcs het vennebos iemand daar ervaring mee. op zoover zijn er vooral positieve reviews.

Ja hoor prima park. Huisjes een beetje gedateerd maar nog prima in orde. Ze waren afgelopen november een aantal huisjes aan het verbouwen. Zwembad is hartstikke leuk. Het is wel een auto vrij park dat is niet altijd even handig voor de spullen, maar daar valt ook overheen te komen :slight_smile:

@Marlous79 wrote:

Ja hoor prima park. Huisjes een beetje gedateerd maar nog prima in orde. Ze waren afgelopen november een aantal huisjes aan het verbouwen. Zwembad is hartstikke leuk. Het is wel een auto vrij park dat is niet altijd even handig voor de spullen, maar daar valt ook overheen te komen :slight_smile:




maar met in en uit checken mag je toch wel met de auto op het park?

Ik vond het een leuk park (Vennebos), ook het zwemparadijs en de Plaza. Met aankomst en vertrek mag je op het park met de auto. Verder hebben wij meteen een bolderkar gehuurd, erg handig met spullen en kind(eren).

Huisjes zijn inderdaad wat gedateerd en niet supergroot maar dat vond ik niet storend. Alles was schoon en netjes.

Wij vonden (afgelopen februari geloof ik) de eekhoorntjes ook erg gezellig.



Verder geen tips voor buiten het park want wij zijn heel het weekend daar gebleven.

wanneer ga je naar het vennebos? (als je gaat dan natuurlijk :D) er zijn hier momenteel in de omgeving met regelmaat ergens een toeristische markt, altijd gezellig!

Oh en wij hadden trouwens een kinderbungalow. Ons zoontje ging helemaal uit zijn dak daar, eerst mocht hij al in een grotejongensbed proberen te slapen (ging super trouwens) en er was ook nog allemaal (voor hem) “nieuw” speelgoed.

wij zijn al een paar keer geweest, volgens mij is eea al gerenoveerd? en kun je dat ook bij je boeking aangeven?

ik vind het voor de kindjes echt een heel leuk park, evenals de lommerbergen.

in en uit checken mag je met je auto op het park, alleen met zware boodschappen (kratje bier ed) is het wat lastig, maar verder…



Gezien het grote aantal bezoekers dat het altijd krijgt zal het vast zo slecht niet zijn als “zoover” zegt, het is ook een beetje wat je er zelf van maakt natuurlijk.



Wij zaten een keer in een 8-pers was helemaal nieuw, flatscreen, vaatwasmachine, en superdichtbij het centrum.



als je een invalide kaart in je auto hebt kun je wel een uitzondering krijgen op de auto regel, daar krijg je dan een pasje voor.

@knipoogje1983 wrote:

wanneer ga je naar het vennebos? (als je gaat dan natuurlijk :D) er zijn hier momenteel in de omgeving met regelmaat ergens een toeristische markt, altijd gezellig!




zoals het er nu naar uitziet de eerste week van oktober ma-vrij

ow dan zijn de toeristiche dagen we afgelopen :wink: maar dan blijft het nog steeds leuk hoor :smiley:

Ik heb ooit (in een ver studentenverleden) op het Vennenbos gewerkt. Met héél veel plezier moet ik zeggen. De huisjes zijn gedateerd, dus voor luxe moet je niet gaan. Maar de rest van het park vond ik erg leuk. Als één van de weinige landal parken een subtropisch zwemparadijs (samen met Lommerbergen, zijn allebei van centerparcs geweest in het verleden) bowling banen, speeltuintjes, toendertijd leuke animatie (zat ik bij :mrgreen: ) en van alles te doen.