Summertime

@JannieElmo wrote:

@Rivella wrote:
Solo issie niet slecht :wink:



http://www.youtube.com/watch?v=csMGYAJUVPM


ohw leuk :slight_smile:




Is idd niet verkeerd zeg. :thumbup:

Zoooooooo weer een paar mailtjes binnen van de meldingen Jannie :thumbup: :slight_smile:

voglens mij zijn er wel meer solo dingen die best OK zijn maar nooit uigebracht in Europa

@JannieElmo wrote:

voglens mij zijn er wel meer solo dingen die best OK zijn maar nooit uigebracht in Europa




dat geloof ik ook wel Ze zulklen echt niet stil hebben gezeten. En dat ze daar wel bekend waren nog.

Joey zingen en acteren

Jordan zingen

Donnie acteren

Danny zingen

Jonathan is makelaar :smiley: haha

owh leuk



hier ook een fan…

ik vond john het leukst :oops:



jordan vond ik homo…en waarrempel volgens mij had ik gelijk… :mrgreen:



maar nu donny … eigenlijk zijn broertje mark :inlove:

Jordan is homo? :o

hahahaha



er was in de vs een versie van de big brother…met beroemde mensen daar zat hij ook in… nou dat sloeg echt alles…wat een nicht.



kijk ook maar goed naar de clip hij is de enige die niet echt op zijn gemak is tussen al die meiden :mrgreen:

Jordan is volgens mij ‘gewoon’ getrouwd en heeft kindjes…

@colle wrote:

hahahaha



er was in de vs een versie van de big brother…met beroemde mensen daar zat hij ook in… nou dat sloeg echt alles…wat een nicht.



kijk ook maar goed naar de clip hij is de enige die niet echt op zijn gemak is tussen al die meiden :mrgreen:




Jaaaa met flavor vlav en charo enzo, helemaal super, ik kon er alleen geen nicht van maken hoor :oops: sorry :oops:

misschien ‘weet’ hij het nog niet hahahahaha

nou dat is dan moeilijk optreden vanuit die kast :wink:

@JannieElmo wrote:

@karin wrote:
@JannieElmo wrote:
@karin wrote:
Nou ik was helemaal weg van Jordan. Nu dus van Joey. Dus nu andersom :lol: Ik vond hem altijd een kindje, een babyface. De baby van de groep. Maar hij is nu de jongste maar wel volwassen.



Ze zijn bijna allemaal 40 he. Dan zie je er goed uit hoor. Hier geld dus hoe ouder hoe mooier.



Ja idd een lekker deuntje. Ach wat kan die vrouwen erin schelen het gaat om die jongens. Wij kijken daar toch naar. De jongens op die meiden hebben ze allebei wat te zien.




40???

Jordan is van 1972… ehm… 36… dan toch??? hij is nooit 10 jaar ouder dan ik :smiley:

:silenced:




Die anderen zijn wel wat ouder Joey niet.




Danny is wel 3 dagen ouder dan Jordan :smiley: haha.

Donnie is ehm… van 1970 en jonathan van 1969.

Joey van ehm… even denken hoor… 1975 dach tik.

joey, 31 december.



ehm… 14 mei Danny, 17 mei Jay, 19 augustus Donnie en 29 november. Jon . als ik het zo uit m’n hoofd doe :smiley: :oops:




Jordan is trouwens van 1970 :smiley: :liar:

en dan donnie en danny van 1969, jon van 1968 en Joey van 1972 :smiley:

Jordan married longtime girlfriend Evelyn Melendez in 2004. The couple have two children together, Dante Jordan (b. 1999) and Eric Jacob (b. 2007).

Even offtopic, in The surreal life (die realtity show met Jordan) vraagt corey op een gegeven moment aan Mc Hammer: “You’re a professional crapper?”

Oh man ik pieste bijna in mijn boek van het lachen :lol:

enne…



3 februari komen ze in de HMH en… IK BEN ER BIJ!!! :lol: :lol:

en er zijn nog best veel kaartjes over :?



wie gaat er ook???