suikerwaardes

Ach een klein stukje chocola moet best kunnen hoor op zijn tijd maar niet te vaak.

Als ik 's avonds zin had in iets lekkers nam ik vaak van die snack a jack kleine zoutjes of rijstwafels van de snack a jack met kaassmaak :drool:

Of fruit, dat nam ik dan ook vaak.

Op den duur wen je daar zo aan dat je eigenlijk geeneens zin meer hebt in allerlei zoetigheid.

Pas wel op met ijsjes, daar zit veel in met name cornetto’s, daar schoot mijn waarde toen flink omhoog mee :wink:

En veel water drinken, daar hou je je waardes ook lager mee.

Ja, van het water wist ik. 's Avonds neem ik nu vaak een cracker. Vind ik heerlijk :drool: knackerbrod met sesamzaad. Dietiste zei net ook dat het best eens kan op zijn tijd, maar dan niet extra, maar ipv ander tussendoortje. Of een blokje kaas of nootjes als er visite is ofzo.



Ben alweer wat meer gerustgesteld. Hopelijk nu voor langer dan 1 week :lol: :wink:

Ik bedacht me vannacht ineens dat ik mijn eerste zwangerschap (denk ik) ook zw.suiker heb gehad. Ik ben toen 40 kilo aangekomen en zoonlief was in het begin heel onrustig. Hij wilde continu eten. Hij kreeg flesvoeding en had de eerste week constant honger. Kwam veel vaker dan mocht. En hij wilde ook meer. Ik heb toen 1 keer een curve laten prikken en die was goed en daarmee was toen de kous af. Achteraf (nu dus) denk ik dat ik er toen ook last van heb gehad. Maar goed, dat is achteraf geklets. Nu weet ik het tenminste en wordt beeb nu en na de geboorte extra in de gaten gehouden.