Suikerspin machine wie heeft hem thuis ?

Suikerspin machine wie heeft hem thuis ?



Welke heb je ?



Hoe bevalt hij ?



Hoe vaak gebruik je hem ? of Wanneer ?



Welke suiker gebruik je ?



Waar haal je de suiker vandaan ?



Andere goede tips ook welkom ?





Beetje veel vragen maar maakt voor mij veel duidelijk

Ik heb er geen hoor.

Maar weet wel dat je die dingen ook kunt huren, mocht je hem nodig hebben voor een dagje ofzo.

ik vind ze erg lekker en als ik een kraam zie koop ik ze meestal wel maar vind ze zo schreeuwend duur worden dus wil er zelf 1 thuis



ik heb ze voor thuis gezien tussen de 30 en 100 euro (en duurder) maar wil geen miskoop en net de verkeerde kopen dus vandaar mijn vraag hier



want ik ken ook niemand met zoon ding

Ik heb er een, maar nog nooit gebruikt :mrgreen: :oops: Hij staat al drie jaar in de kast.

okee ja dat is ook niet handig



ik ben in ieder geval van plan de kids met mijn verjaardag te trakteren de 15de/19de

Emma heeft hem ontdekt nu, dus hij zal nu wel snel gebruikt gaan worden :lol:

Ik val maar met de deur in huis:



Waar koop je zo’n machine? :drool: :drool: :drool:

Ik ben DOL op suikerspin!!! :drool:

Bij de action haal je drie suikerspinnen voor nog geen euro :drool:



Mijn broertje heeft zo’n machine, die waren ook lekker maar duurde wel lang voordat ie een spin klaar had… Maar welk merk ie heeft weet ik ook niet…

hier ook een broertje die 1 heeft.

geen idee welk merk maar wel errug lekker!! :drool:



als je wil dat ik hem vraag waar ie em heeft gekocht en welke die heeft pb me dan ff. want ben niet dagelijks meer op kok

ik heb er 1 besteld als het goed is komt hij morgen binnen



heb van elders een tip gekregen



ik mail je waar ik hem besteld heb

Inge, mag ik ook een pb? :drool:

ja hoor ik had hem na een dag in huis en de suiker ook



nu nog tot maandag wachten want dan ben ik jarig en krijg ik hem van de kinderen



(die denken dat papa een kado heeft gekocht voor mij :mrgreen: en papa vond het wel makkelijk als mama zelf wat kocht want hij wist toch niks)

@ingemamavan2 wrote:

ja hoor ik had hem na een dag in huis en de suiker ook



nu nog tot maandag wachten want dan ben ik jarig en krijg ik hem van de kinderen



(die denken dat papa een kado heeft gekocht voor mij :mrgreen: en papa vond het wel makkelijk als mama zelf wat kocht want hij wist toch niks)


:mrgreen:

dus maandag kan ik ook vertellen of ze lekker zijn :mrgreen: want gaan we natuurlijk met de kids wel ff uitproberen

:wall:

mijn dochter blieft ze niet…



ik zeg :drool:

Weet je, ik vind ze ook heerlijk hoor (nu even niet, ben aan de lijn), maar ik denk dat het charme er wel vanaf gaat als je ze zelf kunt maken.



Ik denk dat het geheim juist is dat je ze af en toe eet (hier als het kermis is), als ik zo’n ding elke week kon eten… dan denk ik dat ik het na een maand voor gezien hield.



Heb ook ooit in de winkel zo’n zakje gekocht, en dat is het toch niet.