suiker

hoihoi

ja hoor ze nemen elke keer uur een buisje af.

maar dan weet je wel waar je aan toe bent

succces met prikken

groetjes kathy

Dank je. Ik mail nu vanuit het ziekenhuis. Net de 3e keer prikken gehad. Over 45 minuten de laatste keer. Dan mag ik weer eten! Gelukkig heb ik (door dat glucosedrankje?) minder honger dan ik zou verwachten en ook niet te erg dorst. Valt me alles mee. :thumbup:

oh het zit er al bijna op

lekker he dat sukerwater drinken :sick: :sick: ik kreeg 1 slokje water om het weg tespoelen.

duurd wel lang he zo’n ochtendje ziekenhuis ik ga altijd maar mensen kijken.

je moet toch wat :smiley:

ik ben benieuwd wat er uit komt hou je ons op de hoogte

groetjes kathy

@kathy wrote:

oh het zit er al bijna op

lekker he dat sukerwater drinken :sick: :sick: ik kreeg 1 slokje water om het weg tespoelen.

duurd wel lang he zo’n ochtendje ziekenhuis ik ga altijd maar mensen kijken.

je moet toch wat :smiley:

ik ben benieuwd wat er uit komt hou je ons op de hoogte

groetjes kathy

Helemaal klaar. De uitslag is in het zkh al bekend, maar moet nog naar de VK gestuurd. Ik krijg dus dinsdag wrs de uitslag.

Ik mocht helemaal geen water, zelfs niet om de glucoseoplossing weg te spoelen. Halverwege het 2e flesje moest ik echt langzamer drinken. Brrr…

Ik heb een hele stapel tijdschriften ingeslagen en kon bovendien internetten in het zkh. De tijd ging redelijk snel voorbij.

Uiteindelijk kon ik pas om 12 uur weer eten. Toen ik naar de kantine liep brak het zweet me uit (m’n rug was zeiknat) en voelde ik me slap en trillerig. Waarschijnlijk te lang niets gegeten. Gelukkig voelde ik me snel beter toen ikwat gegeten en gedronken had. :thumbup:

vrijdag weten wij ook de uitslag

@geraldine&patrick wrote:

vrijdag weten wij ook de uitslag

Morgen bedoel je? Vind je het spannend? Succes!

spannend meiden…ik duim dat er niets uitkomt

let’s hope so!

en anders word t een flinke jongen…zegt m’n man

En, weet je de uitslag al? Ik hoop dat je geen zw diabetes hebt.

Ik moet binnenkort 3x per dag op een nuchtere maag voor een week in mijn vinger prikken om suiker te meten, omdat ik van een “ander ras” ben, zoals de vk dat zegt. Ik vond dat zelf niet zo aardig klinken, maar was ook lichtelijk overstuur dat ik mezelf moet gaan prikken. Ik heb echt een bloedhekel aan naalden!! Het idee al dat ik mezelf moet gaan prikken vind ik echt verschrikkelijk en dan nog wel 3x per dag een week lang :cry:

jep weet de uitslag,geen zw suiker !!!

o ja,sóchtends was de sw 5.5 en s’middags 5.3

@geraldine&patrick wrote:

jep weet de uitslag,geen zw suiker !!!

:dance: Wat fijn!

@RainbowR1 wrote:

Ik moet binnenkort 3x per dag op een nuchtere maag voor een week in mijn vinger prikken om suiker te meten, omdat ik van een “ander ras” ben, zoals de vk dat zegt.

Een ander ras? Anders dan wat?!

Die VK’en weten het soms wel te brengen… :?

Succes met prikken!

Mijn verloskundige, uhm de assistente was ook zo’n tactisch persoon :?

Afgelopen donderdag intake gehad en al, en kreeg ook alleen maar opmerkingen over mijn gewicht!

Ja inderdaad ik ben niet de slankste van iedereen, maar dat wilt niet meteen zeggen dat ik een hoge bloeddruk en suiker nu al heb!

Na onderzoek waren beide te laag :wink:

Maar ik moet dus wel weer naar het ziekenhuis voor controle en al.

Maar dat maakt mij niks uit, daar krijg je ook mooiere echo’s en meer echo’s :mrgreen: :mrgreen:

(Je moet er toch een positief punt in zien he)

en nee, omdat ik niet de slankste ben, wilt niet zeggen dat ik continue aan het eten en snoepen ben! Me man eet 3x zoveel als mij op een dag en hij is normaal!

Dus nee dat wilt ook niet altijd iets zeggen :wink:

@Hupsakee wrote:

@RainbowR1 wrote:
Ik moet binnenkort 3x per dag op een nuchtere maag voor een week in mijn vinger prikken om suiker te meten, omdat ik van een “ander ras” ben, zoals de vk dat zegt.

Een ander ras? Anders dan wat?!

Die VK’en weten het soms wel te brengen… :?

Succes met prikken!

Vind ik ook een vreemde uitspraak! :doh:

tsja sommigen vk’s zijn echt niet tactisch…

Hier gelukkig een goed uitslag. Mijn laatste meting (na 3 uur) was zelfs maar 2.0, dus niet zo gek dat ik trillerig was en het zweet me uitbrak. Dat was gewoon suikertekort. :roll: