Hey ladies,
Ik ben binnenkort een avondje alleen thuis en wil even lekker hangen voor een goede film. Wie heeft suggesties??
Moet een leuke film zijn, dus geen nare, enge, vervelende dingen
Ik heb al heel veel gezien maar wie weet komen jullie met een titel die ik nog niet ken
Thanks!!
Als je van een beetje actie/humor houdt, kun je Kick-ass huren.
Date Night is met de hoofdrolspelers uit 30 Rock en The Office (Tina Fey en Steve Carell), die schijnt grappig te zijn
Leap Year is leuk schijnbaar, met Amy Adams (van shopaholic film), maar wel voorspelbaar en romantisch.
Ik vind Iron Man en Iron Man 2 altijd ook lekker wegkijken, maar dat is niet echt een komedie, meer komische actie.
back-up plan, een romantische komedie,
als twin-mama moet ie je aanspreken :inlove:
(ik weet alleen niet of ie al te huur is, hub pluk alles van het net)
gr Louwina
Old dogs met John Travolta en Robin Williams.
Gegarandeerd dat je een leuke avond hebt. :thumbup:
Ik heb gister toevallig Knight and Day gekeken met Cameron Diaz en Tom Cruise :inlove: Is een soort actie film met een vleugje romantiek. Ik ben nooit zo van het schieten etc maar deze was toch wel erg leuk! :thumbup:
Bruidsvlucht vond ik ook een goede film trouwens :thumbup:
t is maar net van welk genre je houdt, maar wat ik nog altijd een geweldige film vind is
whale rider
The pursuit of happyness vond ik een hele goeie film.
Goede film (wel een thriller): Shutter Island
En aan te raden, maar niet als je alleen bent: Paranormal Activity… :shifty:
Oh en Eternal sushine of a spotless mind… ook mooi!! (en prima alleen te kijken ;))
- Little miss sunshine is super. je moet wel van het genre houden.
- As it is in Heaven. Prachtige film. Drama met komische fragmenten. Echt een filmhuisfilm.
- Valentinesday. Feel good movie.
“The blind side” met Sandra Bullock.
Over een vrouw die een (nogal simpele) jongen onder haar hoede neemt en hem kansen biedt die hij anders nooit zou hebben gekregen.
Super mooie film, een feelgood movie, waargebeurd en ze heeft er een Oscar mee gewonnen.
Heb hem al drie keer gezien en hij blijft heel aandoenlijk.
Jaaaa, As in is in heaven, heel mooi!
Eternal sunshine…, ook prachtig.
Tillsammans (Together), scandinavische filmhuisfilm
Ik blijf bij Amelie, Chocolat, Into the wild, the Holiday, Moulin Rouge, City of Angels…maar daar heb je er vast al wel een paar van gezien
Mijn twee all time favourites: The Dark Crystal en Labyrinth
Beide met de poppen van Jim Henson, soms wat spannend maar nooit echt eng.
Ja, die kwam ik net ook tegen toen ik m’n collectie langsliep, maar daar houden veel mensen niet van. vandaar dat ik ze niet noemde.
Pan’s Labyrinth is ook zo mooi, met een diepere laag erin.
Heb net met the dark crystal in gedachten nog eens een beestje opgezocht: Zie avatar :mrgreen:
Ah, Fizzgig!
Prachtige film,…zucht. Het is dat het al 22.00 is anders had ik 'm nu nog even aangezet. Heb van manlief jaren geleden het boek gekregen met de tekeningen van Brian Froud ‘The making of the dark Crystal’ De man is een waar wonder…!
Jaaa ik ken het, ik heb zo ook een speciale editie van Labyrinth, met een boek met schetsen, super mooi!
Wist je trouwens dat zijn zoon Toby (Toby Froud) speelt in Labyrinth?
@mamalena wrote:
Jaaaa, As in is in heaven, heel mooi!
Eternal sunshine…, ook prachtig.
Tillsammans (Together), scandinavische filmhuisfilm
Ik blijf bij Amelie, Chocolat, Into the wild, the Holiday, Moulin Rouge, City of Angels…maar daar heb je er vast al wel een paar van gezien
Wij hebben dezelfde DVD-collectie!