Vroegah had ik van die mooie suede knielappen op mijn broeken. Mijn moeder kocht die kant en klaar in de winkel, met de stikgaten er al in.
Nu ben ik a-textiele werkvormen :oops: … weet iemand of die dingen nog te koop zijn en zoja waar?
Zoniet, hoe los je het op als je kind open knieën krijgt van het kruipen?
eeuuuh misschien op de markt?
toen nienke begon te kruipen heeft ze geloof ik niet veel gaten gehad. Ik hield er wel wat rekening mee met de kleren en anders naaide mijn sm er een leuk plaatje op gekocht op de markt
groetjes
marlies
Je kan op de markt volgens mij nog wel van die lapjes kopen, ook om erop te strijken.
Binnen kruipen gaat nog wel geloof ik, tot nog toe zie ik nog niets aan de broeken van mn dochtertje, maar als het mooi weer is en ik ga met haar naar buiten trek ik een goedkoop broekje aan of 1 die bijna te klein is… Want op een speelkleed blijft ze niet zitten en op de stenen slijten broeken hard en op gras worden de broeken ook niet mooier…
Pas zag ik ergens een advertentie voor kindjes die buiten kruipen, een soort kniebeschermers omdat buiten kruipen niet zo prettig is. Tee-knees heten ze, misschien is dat ook wel iets voor bescherming van de broekjes.