even een vraagje, in een onbewaakt moment, heeft fenna de suocreme te pakken gekregen en zat er lekker van te smikkelen?
zou dit kwaad kunnen?
op het potje staat : contact met ogen vermijden…
maar niet of het kwaad kan als je er wat van gehad hebt?
Staat het niet op “gifwijzer”? Het bestandsdeel dan bedoel ik he ? Is dat geen zinkzalf ?
Lastig! Sudocreme staat er bij gifwijzer niet bij, maar bijv zinkzalf wel (enige wat ik kon vinden wat enigszins erop lijkt) staat mond spoelen en glaasje water drinken
Ik ga ff potje pakken kijken welke stoffen erin zitten
Heb geprobeerd iets erover te vinden online, maar kan helaas niets erover terug vinden. Je kunt altijd voor de zekerheid de HAP bellen, om te vragen of zij er meer over weten…
Zinkoxide is een bestanddeel van sudocrem.
De stoffen die erin zitten zijn allemaal vrij neutraal, alleen er zit wel zink in.
Als je twijfelt kan je altijd de hap bellen voor advies he? Heeft ze veel binnen gekregen?
hypoallergene lanoline: lijkt op het natuurlijke huidvet en beschermt de huid tegen invloeden van buitenaf
zinkoxide: verzacht en beschermt
benzylbenzoaat en benzylcinnamaat: bevorderen de aanmaak van nieuwe huidcellen waardoor het herstellend vermogen van de huid wordt ondersteund
benzylalcohol: verzacht de ruwe, schrale en geprikkelde huid
Oeps had Tweet dr posts nog niet gelezen dus nu alles dubbel hihi
ze heeft een klein beetje opgegeten, heb direct water gegeven!
mijn schoonmoeder komt zo en die is arts , dus die zal ik het vragen!!
Heeft Jasmijn ook wel eens gedaan. Heb me er toen niet druk overgemaakt en eigenlijk heb ik er helemaal niet bij nagedacht dat het wel eens giftig kon zijn. Was er alleen maar mee bezig dat ze alles had ondergesmeerd en ik dat weer moest gaan schoonmaken, die vette troep :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: . Ben ik nou een slechte moeder :shifty: ?
Ze heeft er overigens niks aan over gehouden.
he get oessie, dat is even schrikken! laat je nog even weten wat je schoonmoeder zei? kan nooit kwaad om te weten wat je moet doen in zo’n geval
Hoe is het nu met je kleine meid oessie?
Jeetje Oes, das minder…
Wat zei je schoonmams?
hey,
nou dat minimale beetje wat ze heeft gehad,kon geen kwaad, als ze zou beginnen met braken of anders reageren zou dat was het een ander verhaal, ze heeft de hele middag lekker buiten gespeeld, en heb niets aan dr gemerkt gelukkig
hier had eline ook mn potje sudo vorige week te pakken gehad en ze heeft er niks aan over gehouden gelukkig
alhoewel ze nu op haar buik en rug wel allemaal rode bultjes heeft zitten maar dat hoeft niet van de sudo te zijn toch???
@Miepel wrote:
Heeft Jasmijn ook wel eens gedaan. Heb me er toen niet druk overgemaakt en eigenlijk heb ik er helemaal niet bij nagedacht dat het wel eens giftig kon zijn. Was er alleen maar mee bezig dat ze alles had ondergesmeerd en ik dat weer moest gaan schoonmaken, die vette troep :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: . Ben ik nou een slechte moeder :shifty: ?
Ze heeft er overigens niks aan over gehouden.
Hier hetzelfde
Maar ik ga ervan uit dat als iets echt giftig zou zijn, het niet in de handel wordt gebracht als baby verzorgingsproduct!