SUCCESVERHALEN TEMPEN????

Hello ladies,

Vanaf morgen ga ik beginnen met tempen. Nu ben ik benieuwd of er dames zijn die door middel van het tempen zwanger zijn geworden… Duss hoe lang ben je al bezig, hoe lang ben je aan het tempen, en hoe lang duurde het voordat het raak!!! was?? ik ben erg benieuwd!!

Dikke kus!!!

Ik kan je alleen het verhaal van mijn buren vertellen.

Waren al 2 jaar bezig zwanger te worden.

Ze zijn toen maar eens begonnen met tempen. De eerste keer waren ze te laat en de 2e ronde was het gelijk raak :smiley:

Ik heb nu een pracht van een buurjongetje :inlove:

Ikzelf ben ook begonnen met tempen, maar meer om te kijken hoe dat nu precies werkt. Na 1 ronde moet ik zeggen dat ik amper kan zien wanneer die eisprong nu is geweest, snap er dus nog niet zoveel van.

Tenminste ik snap mijn temperatuur niet zo goed, terwijl ik toch alles doe zoals steeds weer wordt aangegeven. Zoals elke ochtend zelfde tijd (6 uur) eerste doen als je wakker wordt. Kan afwijken als je 's nachts nog naar het toilet bent geweest enz.

Nouja, ik houd het gewoon vol en zie wel. Hopelijk is door het ijverig klussen deze ronde gewoon raak :pray:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ja hoor! Toen we voor een kindje gingen ben ik meteen begonnen met tempen. Gewoon om te controleren of wat ik voelde aan mijn lijf ook klopte. (Ik dacht altijd al mijn eisprong te voelen.) En het klopte, wat een heerlijkheid. En 2 keer direct zwanger, ook dat nog! De eerste keer is een miskraam geworden, maar daarna was het ook direct weer raak. Het resultaat ligt nu heerlijk een dutje te doen… :wink:

Ik heb bij de eerste ook getempt en je kan na een tijdje pas goed zien wanneer je eisprong is.

Ik gebruik nu de persona en die geeft elke keer dag 17 en 18 mijn eisprong aan… Vanaf morgen ga ik ook weer tempen…

Er is ook een site van waar ik mijn temp bij hou

Ik weet niet of ik die link hier mag plaatsen?

even dit toppic ‘uppen’, want ik ben voor het moment ook fanatiek bezig met tempen…

Ik heb er een jaar overgedaan om zwanger te worden. De laatste 2 maanden ging ik tempen en na 2 maanden tempen was het dus raak. Ik kon duidelijk een eisprong ontdekken. Of ik echt door het tempen zwanger ben geworden geloof ik niet, maar ik kreeg wel een mooi inzicht in mijn cyclus. Succes!