De overloop op de 1e verdieping willen we n beetje opleuken.
Nu is de vloer beetje grijsachtig en hebben we n witte muur
Die wilde ik dus opleuken met iets antraciet/zwart, spiegel vind ik niet zo leuk, we hebben nl al n grote spiegel in onze slaapkamer.
Fotolijstjes vind ik ook n beetje saai, dat heefft iedereen
Iemand nog ideetjes?
zo’n behangposter (of hoe heet zo’n ding?).
Anders een leuk ondiep kastje met wat mooie spullen erop. (misschien van die handige schoenenkastjes).
Onze overloop is nog keisaai, ja er hangen wat obligate foto’s maar verder niets en hij is bij ons toch heel groot. Kun je mss spelen met verlichting bv? Zo kun je tegenwoordig foto’s achter glas laten maken. Beetje ‘standaard’ want je hebt toch foto’s maar je kunt het echt apart maken door er dus verlichting achter te plaatsen.
Anders wordt het mss spelen met je vloerbedekking? Ipv de enkele kleur spelen met meerdere kleuren dmv tapijttegels. Makkelijk zelf te doen en op maat te maken. Dezelfde kleuren kun je terug laten komen op de deuren die op je overloop uitkomen. En dat kunnen dus ook best rustige natureltinten zijn.
Zelf heb ik ooit in een vorig huis een onwijs mooi effect bedacht voor zowel de trap als de overloop. Een rode trap ala rode loper, lekker knal en dan een beige/creme band langs het kortste stuk traptrede. Het effect was zo gaaf en iedereen viel het ook gelijk op. Mijn voormalig schoonmoeder heeft er 2 dagen werk aan gehad ivm het maken van mallen voor de traptreden maar ook zij vond het heel erg leuk om te maken en het was uniek. In dat huis was iig wel sprake van een hele kleine overloop dus daar konden we niet veel mee.