styling advies gevraagd (foto pg 3) streeprokje pg 5

dit is wel goed voor mijn zelfvertrouwen :mrgreen: :inlove: thanks y’all

@Judith1 wrote:

dit is wel goed voor mijn zelfvertrouwen :mrgreen: :inlove: thanks y’all

haha vaker foto plaatsen dus.

Ben je wat aangekomen?

:angel:

Echt leuk hoor. En nu wil Willemijn ook zulke? Of Emma?

ja ben wel wat aangekomen dacht ik… maar de maat van de broek is toch nog ongewijzigd… maar toch blijf ik erbij dat ik wel wat ben aangekomen…

ja zal eens vaker een foto plaatsen…

meiden vonden de schoenen super… maar het nieuws dat onze kip nu eieren legt had meer impact… ze hebben nog niets gezegd over ook zulke schoenen willen hebben…

een mama die zo’n hip kitsch kitchen-poppenbedje koopt voor haar kinderen, mag ook best zelf hippe roze schoenen hebben!

zeker zo onder een broek vind ik het gewoon kunnen, ze knallen wel, maar niet extreem vind ik. onder een rokje staan ze wslk nog veel leuker (maar dan ziet het er wslk wel wat ‘extremer’ (vind het een totaal raar woord om hier te gebruiken, maar vooruit) uit).

Ik vind het super ze zijn echt leuk

En jij straalt helemaal weer, je ziet er goed uit.

@fiep klophout wrote:

een mama die zo’n hip kitsch kitchen-poppenbedje koopt voor haar kinderen, mag ook best zelf hippe roze schoenen hebben!

zeker zo onder een broek vind ik het gewoon kunnen, ze knallen wel, maar niet extreem vind ik. onder een rokje staan ze wslk nog veel leuker (maar dan ziet het er wslk wel wat ‘extremer’ (vind het een totaal raar woord om hier te gebruiken, maar vooruit) uit).

die zo’n bedje zelf knutselt :wink: , tis mijn poppenbed van vroeger opgepimpt… als je die leuk vind vind je mijn trapdeur ook leuk denk ik…

normaal gesproken zou ik dus mijn lange zwarte laarzen erbij aan hebben...maar dit doe ik ook nog wel...

oh ja mijn haar en make up heb ik nog niet gedaan :D

Ik vind het heel leuk! :smiley:

hardstikke leuk hoor! ziet er goed uit :thumbup:

jaaaaaaaa! LEUK joh! Je kan het prima hebben :thumbup:

ik vind het super staan.

oké, ik geef het toe…

het is niet origineel…

maar ik vind het héél erg leuk staan !!!

:lol: :lol:

ja, echt, hele leuke combinatie die je daar draagt. Het is à f !

liefs

Gerda

Ik vind, behalve het feit dat je het echt kan hebben hoor, dat rokje dus echt veeeeeeeeeel te kort…

Combi vind ik verder prima. Zou de beenwarmers iets naar beneden doen trouwens.

Ik vind de schoenen echt 3 keer niets, maar het is niet dat ik denk, jeetje wat loopt daar 8)

Dus iets langer rokje??

beenwarmers naar beneden???

Ik ben dus niet lyrisch enthousiast als de meeste hier :angel:

sorry maar ik vind de schoenen ook niet mooi, je kan het prima hebben hoor maar het is niet mijn smaak.

En ik ben het met Madre eens dat het rokje te kort is (ook dat kan je prima hebben)

Ik vind de laarzen geweldig :inlove:

Maar het rokje vind ik ook wel erg kort, maar je hebt er wel een goed figuur voor dus je kan het wel goed hebben.

heb de beenwarmers ook wat lager gedaan maar mijn dochter wilde de foto niet maken als ik ze niet hoger deed want dat vond zij mooier :roll:

ja het rokje is kort draag het ook altijd alleen maar met een dikke legging nooit met een panty of niks…

door deze fotos vond ik die wand met kasten wel erg kaal dus heb ik maar een grote plant gekocht vandaag :smiley:

whaha wat een dochter heb je!!

Naja mijn mening is nog steeds niet veranderd 8) :mrgreen:

Maar ik vind je wel een leuke en gezellige vrouw :thumbup:

En je hebt een mooie deur haha :lol: