Stuwing

Natuurlijk weet ik best wat je zoal kunt doen om de stuwing te verlichten… dus dit is ook geen hulpvraag, maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar wat voor jullie werkt(e) bij stuwing… (zit hier nu met klapt**ten te wachten tot meneer wakker wordt, vandaar 8) )?

Bij welke methode hadden jullie het meeste baat?

uhhh veel aanleggen, wat spanning eraf kolven als ie nog niet wakker wilde worden en knobbels wegmasseren met een hydrofielluier ervoor… Zeker als je met klapboobs zit, zou ik ff de kolf ter hand nemen, of het even met de hand een beetje afkolven… Ben maar niet bang dat je kindje dan niet genoeg heeft… dat kleine beetje maakt niet uit, en het lucht je toch ff op als hij nog slaapt…

Bij mij liep stuwing uit op een dubbele borstontsteking (gevolgd door een enkele :wall: ). Dus aan mij heb je niets… :shifty:

Ik deed niets…gewoon de hele dag met mijn baby zitten :inlove: lekker aanleggen te pas en te onpas,even afkoppelen bij eerste tsr en ‘‘uit laten spuiten’’ met doekjes in de aanslag :lol:

warm douchen,veel drinken en lekker chillen 8)

Geen last van gehad :mrgreen: Lucky me :dance:

@renzosmam wrote:

Ik deed niets…gewoon de hele dag met mijn baby zitten :inlove: lekker aanleggen te pas en te onpas,even afkoppelen bij eerste tsr en ‘‘uit laten spuiten’’ met doekjes in de aanslag :lol:

warm douchen,veel drinken en lekker chillen 8)






me too… :thumbup:

Ik zat hele dagen met Sofie aan de tiet :mrgreen: :inlove:

Was gezellig en verlichtend :thumbup: :mrgreen:

Ik heb gosteravond even aan mijn man laten zien hoever ik kan spuiten :mrgreen: hij was geshockeerd :mrgreen: :mrgreen: en ik lachte me dood…



Zat nog te denken: mannen doen toch ook wedstrijdjes wie het verste kan plassen… misschien iets voor de volgende meeting, een moedermelkspuitwedstrijd? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@GroeneVrouw wrote:

Ik heb gosteravond even aan mijn man laten zien hoever ik kan spuiten :mrgreen: hij was geshockeerd :mrgreen: :mrgreen: en ik lachte me dood…



Zat nog te denken: mannen doen toch ook wedstrijdjes wie het verste kan plassen… misschien iets voor de volgende meeting, een moedermelkspuitwedstrijd? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Whahahhahahah nou dan had ik ook bij de eerste 3 geweest weet ik zeker.

Mijn man werd er gek van waar bij allemaal bv op vond :lol: laptop met opgedroogte druppels de afstandbediening…de salontafel…kussentjes van de bank :oops: als dat opdroogt zie je ineens witte vlekjes :mrgreen:

Ik zat een keer te voeden bij een vriendin toen haar man binnen kwam en Celies nét de (.) losliet midden in de tsr :roll:

Als zij iets over ‘‘sas’’ zegt thuis dan zegt haar man steeds ‘‘dat is die met die spuittiet toch?’’ :oops: :oops: :oops: :lol: 8)



Ik riep thuis als iemand naast me zat al ‘‘zoek dekking’’ :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: Lig hier in een deuk!!!

hahahaha :mrgreen: :mrgreen: ook ik lig hier onder de tafel.

Ik moet zeggen dat ik de eerste weken, ondanks veeeeel melk niet een echte TSR had, of dat althans niet zo voelde en ik kon ook niet echt spuiten.

Na een week of wat zei ik dan ook tegen mijn vriend héé moe je kijken ik kan t nu ook :mrgreen:

Hier is het soms ook ineens ‘helppp ik heb een slabber of iets nodig, vlugggg’ want dan zit er net even geen zoogcompres bij de borst waar ze niet aanligt, en kan ik me weeer omkleden :shifty: :mrgreen:

@renzosmam wrote:

@GroeneVrouw wrote:
Ik heb gosteravond even aan mijn man laten zien hoever ik kan spuiten :mrgreen: hij was geshockeerd :mrgreen: :mrgreen: en ik lachte me dood…



Zat nog te denken: mannen doen toch ook wedstrijdjes wie het verste kan plassen… misschien iets voor de volgende meeting, een moedermelkspuitwedstrijd? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Whahahhahahah nou dan had ik ook bij de eerste 3 geweest weet ik zeker.

Mijn man werd er gek van waar bij allemaal bv op vond :lol: laptop met opgedroogte druppels de afstandbediening…de salontafel…kussentjes van de bank :oops: als dat opdroogt zie je ineens witte vlekjes :mrgreen:

Ik zat een keer te voeden bij een vriendin toen haar man binnen kwam en Celies nét de (.) losliet midden in de tsr :roll:

Als zij iets over ‘‘sas’’ zegt thuis dan zegt haar man steeds ‘‘dat is die met die spuittiet toch?’’ :oops: :oops: :oops: :lol: 8)



Ik riep thuis als iemand naast me zat al ‘‘zoek dekking’’ :mrgreen:




Ik ga helemaal stuk van het lachen hier!! :lol:

Op mijn rug liggen en aan het vaderland denken :mrgreen: .



Ik kolfde, dus ik kon het er makkelijk vanaf kolven als ik wilde. Maar ik heb er ook niet zoveel last van gehad. Waarschijnlijk omdat ik de eerste 3 dagen na de bevalling niet heb gevoed of gekolfd, dus die hormonen waren er al uit. Toen ik het ging stimuleren kwam het rustig op gang. Heb er 1 nacht wakker van gelegen, paracetamolletje genomen en de dag erna gewoon verder gekolft. De tweede nacht was het al veel minder en daarna was het over.



Die moedermelkverspuitwedstrijd had ik zeker verloren :lol: (geen serieuze TSR, neem ik aan)