Stukjes slijm bij ontlasting. Help!

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of er mensen zijn die onderstaande herkennen:

Ik weet dat je je eisprong kunt herkennen aan helder/doorzichtig slijm dat rekbaar is. Nu had ik vannochtend bij het afvegen na het plassen ook stukjes doorzichtig en rekbaar slijm. Wat mij nu ook weer opviel (ik had het namelijk ook de vorige maand) is dat toen ik voor de grote boodschap ging en daarna afveegde er ook slijm op het papiertje zat, hetzelfde slijm als dat je zeg maar afveegt na het plassen. Vorige maand schok ik hier behoorlijk van omdat ik dacht dat het te maken had met iets aan mn darmen, maar nu constateer ik het weer… :think:

Wat fijn dat er forums bestaan om dit soort dingen te bespreken. :smiley:

Kan dit te maken hebben met mn eisprong en wie herkent dit??!

Alvast bedankt voor de reacties.

Ik heb dat ook 1 x gehad rond mn eisprong

ik heb dat ook.

Zie dat je ook in ronde 2 zit.

Anders kom je gezellig meekletsen in ons topic, vand e agustus september stoppers.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=81983&highlight=

Eh… meestal als je grote boodschap doet staat er wat druk op je buik (persen) waardoor er tegelijkertijd meer slijm uit je vagina kan komen.

Heel normaal dus :slight_smile:

Thanks Pooh en Knollie voor jullie reacties!

Ik heb net een ovulatietest gebruikt om te kijken of het door een komende eisprong kan komen… Maar deze gaf negatief aan… Vind het maar raar allemaal! :think:

Dama, het vruchtbare slijm kun je wel een paar dagen voor je eisprong al hebben. Bij mij begon het vaak al 4/5 dagen voor de eisprong. Je ovulatietest kan nog positief worden dus. Succes.