pino
18 december 2006 om 16:34
Mijn dochter is het allerslimste meisje in de hele wereld. En de liefste. En de mooiste. En de enzovoortste. Dat voel ik zo, dus is het zo. Ergens weet ik wel dat er andere mama's rondlopen die dat net zo goed van hún dochter of zoon vinden, maar dat mag mijn pret niet drukken. Het is zo: de geweldigste is van mij!
Vandaag stonden we bij het cadeauwinkeltje bij de kassa. Isabel had een mooie kaart uitgezocht (met een o-li-fant erop) en die gingen we afrekenen. € 1.85 stond er op het schermpje. "Achsjt!" riep Isabel terwijl ze naar dat schermpje wees. De mevrouwen (één achter de kassa, één achter ons) keken verbaasd op. "Ja, een acht, hè?" bevestigde ik. "Ja hoor, nog effe!" klonk het achter me. "Dat kan toch niet... hoe oud is ze nou helemaal?" Ik kreeg niet de kans om iets te zeggen. Isabels neus krulde wijs op en ze wees nog een keer naar de cijfers. "Vij-jf... één!" Nu had ze ze alledrie gehad, tot stomme verbazing van de mevrouwen. "Nou... die mag wel bij mij in de klas komen!" riep de dame achter ons met grote ogen. "Jeetje..." stamelde de vrouw achter de kassa.
Ach, ik zei het toch? Die van mij is het aller-, allerslimst!
:mrgreen: :mrgreen: :wink:
wat knap zeg!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :shock: :shock: :shock:
knap zeg van Isabel!!!
de knapste en slimste kinderen komen toevallig toch uit Den Haag!!! :lol: :think: :-*
pino
18 december 2006 om 20:13
@Jannigje wrote:
knap zeg van Isabel!!!
de knapste en slimste kinderen komen toevallig toch uit Den Haag!!! :lol: :think: :-*
Ja zo is het. Jij hebt de jongensvariant toch?! hihihi
:mrgreen:
@pino wrote:
@Jannigje wrote:knap zeg van Isabel!!!
Ja zo is het. Jij hebt de jongensvariant toch?! hihihi :mrgreen:
Ik ben het helemaal met je eens :mrgreen:
@Jannigje wrote:
@pino wrote:
@Jannigje wrote:knap zeg van Isabel!!!
Ja zo is het. Jij hebt de jongensvariant toch?! hihihi :mrgreen:
Ik ben het helemaal met je eens :mrgreen:
eeeeeeeeehjjjj
dat wilde ik net zeggen…
lekker wijs hoor… :inlove:
Knap kind heb jij…
(Bijna net zo knap als die van mij :mrgreen: )
snoesje
24 december 2006 om 21:42
ohhhhh waauuuwww wat goed van isabel!!! jeetje
Die van mij kan dat ook hoor als hij wat ouder is…wedden
:lol: 8)
Hahaha geintje hoor, ik vind het echt geweldig !!! :thumbup:
( en het mooiste nog dat ze die mevrouwen - leuk woord- even met hun bek vol tanden zet )