Stuitbevalling

mooi geschreven meid!

Ene gefeliciteerd!!

spannend dat ze nog bleef steken inderdaad… maar zo te lezen gaat het nu heel goed met jullie 2e, geniet ervan :-*

hier ook een eigenwijsje die in een onvolkomen stuit lag! Twee draaipogingen gedaan die helaas niet lukte. Na heeeeeeel veel wikken en wegen, toch besloten om het natuurlijk te proberen. Grootste argument was toch wel dat ik nog een dametje van 3 had rondlopen en bij een KS ben je toch geopereerd en heb je een langer herstel…

Enfin, om 12 uur begonnen mijn weeen, om 14.45 uur had ik volledige ontsluiting en 9 minuten later is mijn meisje geboren. Het is en blijft een gek gezicht dat eerst het lijfje en benen geboren wordt en pas als laatste het hoofdje.

Ik vond het persoonlijk wel eng dat het hoofdje niet meteen meekwam, en toen sloeg de paniek bij mij toe. Maar ik moest rustig wachten op de volgende perswee (ik had zoiets van TREK haar eruit!!!) en toen kwam haar hoofdje! Agparscore was 9/10 en ze woog 3350 gram.

En geen scheurtje, knipje niks!!!

Was zoooo trots op mijzelf en zo blij dat ik deze keuze had gemaakt.

Twee uur later waren we thuis en kon ik lekker gaan genieten van mijn beide meisjes :inlove: heerlijk!!

Dus heel veel succes en ga ervoor he! :thumbup: