Strippen....

Hier wil de vk pas met 41 weken strippen, daarvoor heeft geen zin (als het niet al rommelt en er geen ontsluiting is) Het levert dan alleen ongemak op. Tenminste, dat is hun ervaring. Ik ben zelf overigens nooit gestript.

ik was gestript met 40.5, zullen die 2 dagen dan echt zoveel uit maken? Morgen weer een kans…

Toen ikzwanger was van de jongste ben ik gestript met 8 dagen over tijd. Ik wilde zo graag thuis bevallen(bij de oudste ingeleid wegens overtijd) dat de verloskundige op mijn verzoek heeft gekeken of het kon. Ik had toen 2-3 cm ontsluiting en kon dus gestript worden. Dit was 's ochtends, 's middags was ze enorm actief in mijn buik en uiteindelijk 's nachts ( thuis!) geboren.

Dus hier een JA!

Hopelijk gaat het morgen wel z’n werk doen!

@WoLa wrote:

Hier wil de vk pas met 41 weken strippen, daarvoor heeft geen zin (als het niet al rommelt en er geen ontsluiting is) Het levert dan alleen ongemak op. Tenminste, dat is hun ervaring. Ik ben zelf overigens nooit gestript.

hier hetzelfde

pas met een week overtijd strippen ze bij ons

ik beviel net de nacht ervoor, dus ben nooit gestript.

hoe is het vandaag gegaan?

hoop voor dat je snel gaat bevallen, je zult het wel zat zijn nu !

en weer geen resultaat… donderdag nog een poging maar ga er vanuit dat dat ook niets doet helaas.

oooh wat balen voor je zeg!!

hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten!

misschien beval je vandaag of vannacht wel spontaan en is het morgen niet meer nodig.

is het strippen eigenlijk pijnlijk?

bij ons strippen ze ook pas met 41 weken. Er is een hele studie/onderzoek naar gedaan wat wel werkt en wat niet geloof ik.

Toen ik eenmaal dacht dat het begonnen was, kwam de vk thuis strippen in de hoop dat het door zou zetten. Maar toen was ik ook al wel ruim 12uur bezig, maar zette 't maar niet écht door.

Na 't strippen had ik binnen het uur flink serieuze weeen.

Hoop voor je dat het morgen wel wat doet :hug:

Esther28, volgens mij ervaart iedereen dat anders, ik vond het erg pijnlijk!

ik vond het niet pijnlijk, je voelt wel dat ze iets doen maar ik voelde geen pijn.

He Caris wat wordt je op de proef gesteld met je geduld :frowning:

Totaal geen effect bij mij! Helaas…

Hier met precies 41 weken gestript en binnen een paar uur flinke weeen om de 3 min. en het zette door (het rommelde al een paar dagen een beetje).

De volgende ochtend was ze er.

Ik vond het ook niet pijnlijk ofzo.

ondertussen bevallen hoor! Niet door strippen, ingeleid! Alles goed!

Gefeliciteerd!

gefeliciteerd :dance:

Yesss das een opluchting! En wat leuk ze heeft dezelfde verjaardag als moi en krijgt dus elk jaar de zomer voor haar verjaardag! :inlove:

Geniet van je kersverse meisje! :-*

wat fijn, gefeliciteerd!!