Hier wilde een VK me al ( proberen ) te strippen met 38 weken ( vanwege dat ze dacht dat J. zo groot was en E. ook al zo groot was bij de geboorte ) uiteindelijk niet van gekomen, maar ze wilden het wel proberen toen. Uiteindelijk is ie uit zichzelf gebeurd met 38+5
gisteren had ik aan de vk gevraagd of ze me wilde strippen maar helaas niet gelukt. opening was niet groot genoeg om er een vinger doorheen te krijgen, als kleine er volgende wk vrijdag nog niet is dan een nieuwe poging
hier doet de vk het niet eerder als er medisch geen reden voor is. er swchijnt een protocol te zij n dat ze pas met 41 weken de eerste keer mogen strippen. als je eerder zonder reden wordt gestript en er gaat wat mis kan je de vk aanklagen, zo zei onze vk dat
Joh, deze vraag had ik ook. Ik ga het ook de eerstvolgende afspraak eens aankaarten, want ik heb t nu al gehad met die dikke buik. Vorige zwangerschap met +10 dgn gestript, maar toen hoopte ik ook op een latertjes zodat hij na de kerst en na oud en nieuw zou komen. Toen op 2 jan om 17 uur gestript en de dag erna begon het pas in de middag te rommelen. Om 19 uur dacht ik toen echt;‘dit is een wee’. En t is geboren op 4 jan om 6.30 uur.
Ik hoop nu dat ze me ook kunnen en mogen strippen rond de 40 weken…
Nou ben benieuwd… vandaag licht gestript had een heel klein openingetje… dus ben benieuwd wat het gaat opleveren…
ik ben met de bijna 38 weken gestript. Dit lukte goed, maar had geen werking.
Volgens mij ligt het ook aan je VK en aan je eigen lijf (je gezondheid) of ze je eerder willen strippen dan de 41 weken.
Heb t gisteren gevraagd en ze willen het wel doen bij de 40 weken, maar dan moet je er zelf om vragen en ik moet dan al watr harde buiken hebben gehad. Want dat zou betekenen dat de baarmoedermond al een stukje open is gaan staan en ze er wel bij kunnen. Anders heeft het geen nut…