Wie heeft er ervaring met strippen??
Doet het ook veel pijn en natuurlijk erg belangerijk heeft 't effect gehad?
ja, binnen 24 uur was jasper er
Oke!!!
Dus had wel degelijk effect
Loop nu al een hele tijd te rommelen hier en ben 't wel een beetje zat :thumbdown: Moet morgenochtend voor controle naar het ziekenhuis en wil toch even vragen of ze eventueel kunnen strippen.
We wachten af dus.Maar deed het geen pijn bij je??
ik ben een keer "gestripd"bij 39.4, maar dat lukte toen nog niet goed en was behoorlijk pijnlijk
2e keer was met 40.3, en toen gaf de vk aan dat het goed leek te gaan.
dit was wat gevoelig, maar verder niets dus ik dacht dat het geen effect zou hebben. in de loop van de dag namen de bekken klachten wel flink toe, maar ik heb `s nacht prima geslapen.
om 5:30 werd ik wakker door het breken van de vliezen, en 8:00 was jasper er. Dus ondanks weinig recatie in het begin, toch een goed resultaat.
Ik zou het zeker vragen of ze het willen doen!
mocht het mij nog eens overkomen zou ik het zeker weer doen
Je zal het best wel even voelen, maar vergeleken met een bevalling is het peanuts natuurlijk.
Bij mij heeft het trouwens niet geholpen, ik had enkel een hele dag ongie krampen maar dat trok s 'avonds weer weg.
Maar wie weet helpt het bij jou wel.
Sterkte met de laatste loodjes meid :-*
Bij Pete:
39+3 gestript (vanwege bekkenklachten en megabuik) zonder resultaat
40+3 gestript zonder resultaat
41+3 weeen vanzelf begonnen
Bij Luc en Stan:
39+6 gestript door vk (gynaecoloog wilde pas na 41 weken inleiden :x)
40+0 weeen 's ochtends begonnen, net na middernacht (40+1) zijn Luc en Stan geboren
Het strippen is geen fijn gevoel, misschien wat pijnlijk, maar het duurt nog geen halve minuut. Hou er rekening mee dat je harde buiken kan krijgen en afscheiding met wat bloed erbij.
Pfff loop je nog Ank :hug: .
Ik ben bij Laurens met 41 wkn gestript en 5 dagen later kwam hij pas dus geen effect. Bij Emma heb ik het niet eens geprobeerd want ik vond het wel pijnlijk :oops: .
Ik zou het niet zo 123 weer laten doen.
Ik vond het erg pijnlijk :thumbdown: :thumbdown: Als ik er nog aan denk :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Gestript met 41+3 en T.hije kwam met 42 rond :mrgreen:
Dus nee ,ook nog niet geholpen :thumbdown:
Hoi,
Hier ook niet geholpen, was pijnlijk en heb daarna erg gebloed ( hij had niet verteld wat hij ging doen en gedaan had en ik dacht dat het bij het voelen hoorde, dus bij thuiskomst schrok ik me wild :shock:
Gr mel
Nou strippen is 'm helaas niet geworden!!
Baby ligt overdwars :? Baal als een stekker.
Volgende week weer echo en hoop dat ie dan gedraaid is,anders word 't een keizersnee
Ik ben ook gestript met 41 weken en 2 dagen.
Ik ben rond 16:00 gestript wat overigens niet echt pijn doet, eerder vervelend beetje brandend gevoel.
Je moet trouwens wel 1 centimeter ontsluiting hebben,anders kunnen ze je niet strippen.
En s’nachts om 2:00 kreeg ik mijn eerste wee :dance:
Ah nee, wat een klein eigenwijsje joh :naughty: .
@Ank, hoe kan het nou dat ze daar nu pas achterkomen??? :hug:
@Romi82 wrote:
@Ank, hoe kan het nou dat ze daar nu pas achterkomen??? :hug:
Vorige week lag die nog goed.Is gsiteren stiekum gedraaid.
Had enorme harde buiken en voelde me niet echt lekker.Achteraf dus gedraaid :?
Nu maar afwachten
Oh balen meid, willen ze niet proberen om het kindje nog te draaien, of mag dat met deze termijn niet meer.
Dus als ik het goed begrijp als de weeën nu beginnen wordt het een ks.
Nou in ieder geval veel sterkte en ik zal voor je duimen dat je kindje nog goed draait :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
:-*
oh balen zeg dat ie gedraaid is.
hopelijk draait ie nog weer terug
sterkte nog even
@mamma van sharondenise wrote:
Oh balen meid, willen ze niet proberen om het kindje nog te draaien, of mag dat met deze termijn niet meer.
Dus als ik het goed begrijp als de weeën nu beginnen wordt het een ks.
Nou in ieder geval veel sterkte en ik zal voor je duimen dat je kindje nog goed draait :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
:-*
Draai pogingen heeft geen zin helaas.Ik loop in het ziekenhuis met een laagliggende placenta.Die lag er eerst voor maar is nu een beetje verschoven.Ivm bloedverlies kunnen ze niet meer draaien.Nu hopen we dat de baby goed gaat liggen met de weeen.Of dat het een deze dagen toch nog goed gaat liggen
Pfff baal nog steeds als een stekker :?
Hoe is ie Ank?
@schoen wrote:
Hoe is ie Ank?
Nou vandaag weer naar ziekenhuis geweest.Voelde me helemaal niet lekker en steeds harde buiken.
Beeb is gedraaid naar de andere kant.Dus nu met hoofdje naar rechterkant.Nog steeds overdwars :?
Blijkbaar heeft 't nog alle ruimte :shock:
Nu maar afwachten wanneer de bevalling begint,en hopen dat het dan alsnog draait
Nou dan gaan mijn duimen op volle toeren voor jullie.
Hoop dat beebje idd gaat draaien nog
Nu ook nog stees harde buiken? ziekig gevoel?