Strippen voor 40 weken met resultaat ?

Aangezien ik er helemaal doorheen zit, en al een paar nachten niet kan slapen. Wil de VK me eventueel strippen als ik erop sta, en het kan !!



De VK zegt alleen dat de kans heel erg klein is dat het strippen iets zal doen met 39 weken (voor 41 weken).



Dus ben nu benieuwd naar jullie verhalen :slight_smile:

Ik ben gestript met 41 weken en dat had zelfs geen resultaat :thumbdown: . Maarja volgens mij is dat bij iedereen verschillend. Ik zou het iig nooit meer laten doen. Sterkte met de laatste loodjes :hug: .

bij Jade

ik ben met 37.6wk gestript ( had toen 2cm ontsluiting) dit hielp niets

de volgende dag weer en toen bevallen :thumbup:



bij Dave met 41wk met 42 wk hielpen niets met 43wk geholpen…dmv vliezen door prikken

Ik ben bij Justin (ivm erge bekkenklachten waardoor ik zelfs niet meer kon lopen) gestrips met 37+6, toen had ik al 2 á 3 cm ontsluiting. De eerste nacht gebeurde er niks, en net toen ik dacht dat het wel niet wat zou worden (de vk zou dan de volgende dag weer komen strippen) kreeg ik de nacht erop weeën.

Hoi Romata,



ff een knuffel voor jouw :hug: :hug:



Ik ben bij mijn zoontje gestript met 36.5, helaas heeft het niet veel uitgehaald…Maar ik was met 37 weken wel "inleidbaar ", 2 cm en ze konden bij zijn hoofdje. Ik denk zelf dat het strippen hier mee te maken heeft.



Ik hoop dat je snel bevalt.

3x gestript, en werkte pas bij 41+3 maar hij was niet ingedaald…

En? Ben je al gestript? Heeft het wat gedaan? Mijn vriendin werd met 38 weken gestript en beviel 4 uur later :shock:

Ze is vannacht bevallen lees ik net!



Romata gefeliciteerd met JENNA



:dance: :dance: :dance: :dance:

Van harte proficiat met de kleine meid :inlove: