Hey dames,
Ik heb een vraagje, zoals je in het onderwerp al kan lezen.
Hoeveel kans bestaat er, dat ik beval na het strippen.
Ik ben namelijk daarnet, om 16.30 gestript, (heb 1cm ontsluiting), en ik vroeg me af of ik lichtjes mag hopen op mijn bevalling?
Wie van jullie is er ook gestript, had dit bij jullie resultaat, zo ja hoeveel uur na het strippen.
Srr voor ambetante vraag…
grtz
KK
ik beviel 7 dagen nadat ik gestript was.
Ik ben 21ste gestript, veel slijm(prop) verloren, toen de 24ste weer gestript weer veel slijm(prop), en op de 27ste bevallen…
Strippen had dus geen invloed :mrgreen:
Mij hebben ze niet echt gestript alleen of ik ontsluiting had,( 1 dag na mij uitgerekende datum)…en had al wat ontsluiting alleen geen weeen. Ik werd rond 2 uur smiddags getoucheerd, en voelde me raar en om 5 uur smiddags braken mijn vliezen.
Weeen kwamen pas echt op gang rond 1 uur snachts, zijn toen ook naar het ziekenhuis gegaan en 10 voor half 8 in de ochtend is hij geboren.
phoe nu moet ik even nadenken hoor.
Ik werd bij Yari gestript met 2cm ontsluiting, maar na hoeveel dagen de bevalling op gang kwam durf ik niet zo goed te zeggen.
In ieder geval had het strippen geen resultaat geleverd.
Enkel wat ongie krampjes en verlies van delen van de slijmprop.
Sterkte meid, hoe dan ook het kan nu echt niet lang meer duren.
:-* Wendy
Met 39+5 gestript, daarna wat slijmverlies en rommelende buik.
Met 40+3 gestript, helaas ook geen resultaat.
Met 41+3 zou ik weer gestript worden, maar 's ochtends zijn de weeen vanzelf begonnen.
met lucas ben ik met 39 weken gestript, 5 dagen later bevallen
bij iris en thomas kon ik niet gestript worden, maar alsnog is de bevalling begonnen na het toucheren met 42 weken
3 x gestript vanaf 40 weken (en zeg maar 2 a 3 cm ontsluiting) Uiteindeljik ingeleid met 42+1…
Succes en ik hoop dat het wel snel begint
Gestript met 41 weken, dag erna bevallen.
Op de dag dat ik gestript werd enorm veel gewandeld.
en ben je inmiddels bevallen??? :mrgreen:
hey dames,
neen ik ben nog niet bevallen :s
veen gerommel, heb wel weeën maar die komen niet regelmatig. Ik twijfel dat het gewerkt heeft. Ik heb enkel zoveel pijn aan mijn rug, heel slecht geslapen vanacht, pijnlijke buik :s
ik ben kapot
grtz
KK
bij Dave werkte het niet…3x gestript en met 43wk bevallen…
bij Jade woe gestript…niets… donderdag gestript om half 10 en om 14.12 was ze er :inlove:
Je bent wel vroeg gestript al zeg, normaal gesproken doen ze het (bij ons iig) pas ná 40 weken.
Ik ben bij Dana 3 keer gestript vanaf 41 weken. Niet geholpen, Dana kwam uiteindelijk uit zichzelf bij 42+2.
bij mij heeft het wel geholpen ik had wel al een week flinke voorweeen en het wou niet door zetten het was alleen flink verweekt en toen ben ik gestript om half 4 s’middags en dat gaf net het laatste zetje en 6 uurtjes later was mijn jongste meid er
hey meiden,
een update,
vandaag om 8.45 voor de 2de keer gestript. Ik had bij het inwendig onderzoek voor 'tstrippen 3cm ontsluiting.
nu wel gerommel … indien het niet aanslaat, word ik zondagavond ingeleid.
ik ben trouwens deze morgen om 7.25 mijn slijmprop verloren
grtz
KK
Goh, mag ik vragen waarom je zo vroeg al gestript wordt? (Ik had het me al eerder afgevraagd, maar niet zo duidelijk als vraag gesteld. )
Je bent nog geen 38 weken, waarom wordt er niet gewoon afgewacht?
Ik ben puur nieuwsgierig hoor, het is absoluut niet als aanval bedoeld!
@ kay30: Het inleiden is op vraag van mij en de gyn vind het maar beter dat de klein gewoon geboren word.
Ik heb zo een last van alles, ik kan niet meer slapen (max 2uur per nacht), ik heb een constante zeurende pijn in mijn schaambeen en bekken, ik kan amper nog stappen. een uitje naar de winkel word al snel een operatie van 2 uur(de fille aan de kassa is dan ook een hel)
ik heb veel energie verloren, ik zou toch het liefst zo nog bevallen en bv geven. De kans dat ik oververmoeid geraak is groot evenals depressief :s …
grtz
kk
Ik snap het. Ik hoop dat de ontsluiting doorzet en je snel je kindje in je armen zult hebben! :hug:
ik ben toen ook gestript met 37,6 wk …(bij Jade)
omdat ik oververmoeid en ZOVEEL pijn in bekken had…kon niet eens meer lopen laat staan traplopen ( erg makkelijk in een drive-inn woning)
ben gewoon ingestort bij de vk… toen ze vroeg hoe het ging…
daarop is toen besloten te gaan strippen…
als ik niet na de 2e poging bevallen was… dan hadden ze me ingeleid…
maar normaliter ook niet voor de 40 wk hoor
Ik ben bij Mitchel met 39w5d gestript en 7 uur later is hij geboren.
Nu word ik met 37 weken gestript, volgende week dus, ben benieuwd of het dan ook weer zo snel werkt of niet.
KK hoop dat t voor jou gewoon heel snel doorzet!