Strippen bij wie heeft het gewerkt?

Vraag het hier ook maar even voor de zekerheid jullie zijn tenslotte al bevallen.

Ben vanmiddag om 13uur gestript en merk tot nu toe niks dus mijn vraag is wanneer begint zo iets te werken en heeft het wel of niet bij je gewerkt?

Ik werd op maandag ochtend rond 11:30 gestript, Maandag niets gemerkt,dinsdag middag uur of 15:00 verschrikkelijke buikkramp toen ik in de stad liep,Woensdag zo ik sowieo ingeleid worden ,en om 5 uur uit bed gegaan en een weeen dat ik had,al op de 5 a 7 min,dus hier heeft het strippen zijnw erk redelijk gedaan(uiteindelijk is de inleiding gewoon doorgegaan had pas 1 a 2cm na al die weeen en de weeen waren niet sterk genoeg)

bij mij heeft het niet gewerkt. had alleen wat krampjes.

sterkte metde laatste (maar o zo zware) loodjes!

Hoi,



Ik ben 3x gestript. Steeds met tussenpozen van 1 of 2 dagen.

Ik denk dat het uiteindelijk wel geholpen heeft bij mij, want uiteindelijk ben ik toch nog zelf begonnen. Ik ben 14 dagen later bevallen dan was uitgerekend.

Als ik niet 3 april was bevallen, zou ik 3 april worden ingeleid.



Het ligt er wel aan wie het doet en hoe jouw baarmoeder aanvoelt.

Als je baarmoeder al wat week is, dan heb je meer kans dat het strippen helpt. (is niet altijd zo!)

Als de verloskundige of gynaecoloog een beetje hardhandig is, heb je ook meer kans van slagen. (ook dit hoeft natuurlijk niet)



Ik weet nog wel dat ik na het strippen wat last het van vage krampjes, maar het zette niet door. (meestal 's nachts)

Uiteindelijk ben ik de slijmprop verloren en een dag later is het begonnen.



Ik hoop dat je hier wat aan hebt.



Succes met de laatste loodjes.



Groetjes Mama van Ivar.

Hoihoi



Ik ben op dinsdag iets na 11 uur gestript en 'snachts om 4 uur begon het door te zetten. De donderdag ervoor kon ze me nog niet strippen omdat het nog niet week genoeg was, dan zou het te pijnlijk zijn. Maar die dinsdag was ook behoorlijk pijnlijk. Verder weinig last, wat harde buiken enzo, maar vanaf snachts 4 uur dus echte weeën en de dag erna is Sarah geboren.



Succes met de laatste loodjes!!

Ben bij mn eerste sochtends om 10.00 gestript (moet wel zeggen dat ik wel iets weeen had de hele nacht door, maar die waren niet goed…dus dacht ze aan blaasontsteking). Bij controle na ongeveer 10 uur had ik toen al wel 3 cm…

Na het strippen was ze de deur nog niet uit en ik kreeg me daar n weeenstorm. Weet daar niet veel meer vanaf. Om 12.00 uur braken de vliezen en begonnnn de persweeen en om half 1 was Kris er.

Dus door t strippen is het in ene megasnel gegaan.



Tja…het werkt alleen op t goede moment. Als de tijd (vliezen e.d.) er rijp voor zijn. Beter wel proberen dan maar n paar keer toch?



doegies,

Marieke

Hier ook 2 keer gestript en de 2 de keer na 3 uur is de bevalling begonnen … de vk vertelde dat strippen alleen werkt als je lichaam er klaar voor is!



liefs