Strippen bij 37 weken!

Ik was 37 week en 1 dag zwanger en werd op een maandag gestript.



Diezelfde nacht braken mijn vliezen, Thomas werd dinsdag geboren dus hier had het wel geholpen.

Nu moet ik wel zeggen dat ik al 2 cm ontsluiting had.

Had het weekend ervoor de hele tijd harde buiken die elkaar snel opvolgden… voorweeen scheen :eh:



En ja… het doet pijn :mrgreen:

Maar dat ben je vergeten zodra ze klaar is :angel:

Hier ben ik een soort van gestript. Ik weet het eigenlijk niet zeker. Maar een dag voor de inleiding van de geboorte heeft ze tijdens de echo (te weinig vruchtwater) flink gevoeld daaronder (niet echt pijnlijk, wel heel gevoelig). Na die echo en het ‘strippen’ had ik flinke onderbuikpijn. De hele dag door, maar de volgende ochtend was er niks meer. Gelukkig hadden we al een afspraak voor het inleiden staan. Als het wel zover mag komen, dan heb ik alvast een heeele positieve ervaring met inleiden. 9:00 begonnen, 12:57 geboren!



Succes ermee.



gr. Nienke

Hier ben ik een soort van gestript. Ik weet het eigenlijk niet zeker. Maar een dag voor de inleiding van de geboorte heeft ze tijdens de echo (te weinig vruchtwater) flink gevoeld daaronder (niet echt pijnlijk, wel heel gevoelig). Na die echo en het ‘strippen’ had ik flinke onderbuikpijn. De hele dag door, maar de volgende ochtend was er niks meer. Gelukkig hadden we al een afspraak voor het inleiden staan. Als het wel zover mag komen, dan heb ik alvast een heeele positieve ervaring met inleiden. 9:00 begonnen, 12:57 geboren!



Succes ermee.



gr. Nienke

@Mirretje2 wrote:

Ik was 37 week en 1 dag zwanger en werd op een maandag gestript.



Diezelfde nacht braken mijn vliezen, Thomas werd dinsdag geboren dus hier had het wel geholpen.

Nu moet ik wel zeggen dat ik al 2 cm ontsluiting had.

Had het weekend ervoor de hele tijd harde buiken die elkaar snel opvolgden… voorweeen scheen :eh:



En ja… het doet pijn :mrgreen:

Maar dat ben je vergeten zodra ze klaar is :angel:




Ooooooooh, dat is precies zoals ik!!!



Ik heb al vanaf 20 weken voorweeën en harde buiken :? :? Of ik al ontsluiting heb…dat weet ik natuurlijk niet. Maar de verloskundige verwacht wel dat ik al verweekt ben, omdat ik dus al zo lang weeën heb en ook is de kleine al ingedaald…maarja, het hoeft natuurlijk niet.



En als het strippen niet gaat…dan mag ik naar de gyn, dus een beetje hoop op een bevalling volgende week heb ik toch wel hoor!!

@eisblume wrote:

@Dreamer wrote:
Vandaag toch het strippen??? Heel veel sterkte!! ik :pray: dat het iets oplevert!


voor zover ik begreep pas volgende week hoor… Maar als jij nu al :pray: dan moet het wel goed komen :lol:




Hihi…idd is het volgende week maandag!! Dan ben ik 37 weken en 1 dag zwanger!!



Maar wat Eisblume zegt: als jij nu al begint met :pray: :pray: dan komt het vast helemaal goed!!



Als ik volgende week dinsdag mijn kleintje in mijn armen heb, ben ik je eeuwig dankbaar :wink: :mrgreen:

Wel een hoop positieve verhalen hoor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Komt vast helemaal goed :thumbup:



O enne strippen is niet echt het oprekken van de baarmoedermond, maar het loswoelen van de vliezen van de baarmoedermond. :wink:

En je moet idd wel wat ontsluiting hebben om gestript te kunnen worden, al is het dan maar een vingertopje.



Maar als je al steeds voorweeën hebt dat is vaak wel gunstig, hopelijk is het volgende week dan net het laatste zetje, en is inleiden niet nodig :dance:

@Kes wrote:

O enne strippen is niet echt het oprekken van de baarmoedermond, maar het loswoelen van de vliezen van de baarmoedermond. :wink:




Volgens mij is er niemand die dat zegt hoor… :wink:

@Joepie wrote:

@Kes wrote:
O enne strippen is niet echt het oprekken van de baarmoedermond, maar het loswoelen van de vliezen van de baarmoedermond. :wink:




Volgens mij is er niemand die dat zegt hoor… :wink:




hihi jawel, ik heb dat geschreven. maar wist ook niet beter, volgens mijn vk deden ze de baabrmoedermond een beetje oprekken maar het fijne weet ik er natuurlijk ook niet van. verder had ik inderdaad al een cm of twee ontsluiting en weet nog goed van toen dat het niet gin wanneer er geen ontsluiting was dus er moet wel al iets ontsluiting zijn.



groetjes van linda (lipi)

Oh… :oops: :mrgreen: Zwanger hè!!!



Dat is idd geen strippen!!



Ik heb zin in maandag :shifty: :shifty: :shifty:

Nou, ik ben gestript hoor!!!



En het deed helemaal geen pijn en in eerste instantie merkte ik er niets van.



Maar later kreeg ik wel een gevoelige buik en nu heb ik het idee dat er beton in mijn buik drukt! Met vlagen wat erger en dan weer wat minder, maar that’s it. Oh ja, ben wat slijm verloren met een sliertje bloed, maar dat zegt ook niets.



Dus het is even afwachten wat er gebeuren gaat!!!

Hopelijk komt de bevalling op gang en is je BI straks weer wat beter te handelen. Succes!!!



Petra

Thnx! Dat zou idd fijn zijn!!

Ohhhhh zo begon het bij mij dus mooi wel he :shock: :mrgreen:



Buikpijn, slijmverlies met bloed en de dag er na was Thomas er :inlove:

@Mirretje2 wrote:

Ohhhhh zo begon het bij mij dus mooi wel he :shock: :mrgreen:



Buikpijn, slijmverlies met bloed en de dag er na was Thomas er :inlove:




Echt?! Wauw…dat wil ik ook!!!

oo spannend joepie ik had nog vandaag aan je gedacht maar zo te lezen heb je al wat slijm verloren :thumbup: :pray: zet het door



is de bi na de bevalling geijk weer over? of duurt dat nog weer maanden? persoonlijk zal ik het wel fijn vinden om weer eens normaal een stukje te kunnen gaan lopen

@lizzy wrote:

oo spannend joepie ik had nog vandaag aan je gedacht maar zo te lezen heb je al wat slijm verloren :thumbup: :pray: zet het door



is de bi na de bevalling geijk weer over? of duurt dat nog weer maanden? persoonlijk zal ik het wel fijn vinden om weer eens normaal een stukje te kunnen gaan lopen




Nou, na de zwangerschap van Kim, nu ruim 2 jaar geleden, is het bij mij dus nooit meer weggeweest. Dat komt niet vaak voor hoor, dus wees gerust…maarja, het gaat dus niet altijd over.





Verder ben ik gisteravond en vanmorgen nog wat vies bruin slijm verloren en heb ik een hele onrustige buik. Maar om nu te zeggen dat het bezig is…nee. Jammer hoor. Ik wil zo graag!!!

jamer meid,



maar het is wel normaal dat je wat bloedverlies hebt na het strippen

het kan doorzetten, maar het kan helaas net zo goed niet



ik hoop voor je dat je alsnog aan het einde van de dag kunt melden dat je BUB hebt :pray:

Nog steeds alleen maar gerommel :frowning:

Ik duim voor je Joepie!

Ik weet hoe zwaar het is om bi te hebben en dat er een peuter rondhobbelt :pray: :pray: