Strikslips

Even hier vragen aangezien je hier meer reactie krijgt.

Ik ben op zoek naar strikslips voor over een katoenen luier. Ik heb 2 broekjes bij de hema gekocht maatje 50/56 maar die sluiten bij zijn beentjes niet goed aan en je kan ze dus ook niet stellen :wall:

Ik ben dus opzoek naar de oude strikslips. Bij de hema verkopen ze ze iig niet meer.

Oh ja, waar kan ik inlegluiers kopen voor in de katoenen luiers?

Ik heb hem wel verplaatst voor je. Dat je hier meer reacties krijgt is niet altijd waar. Misschien wel sneller inderdaad.

Het is een kleine moeite om te verplaatsen, maar hou er de volgende keer even rekening mee :wink:

link verwijderd door beheer zijn hier te koop…

babywalz met wel bekende voor en achter heeft het ook.

katoenenluiers, met www ervoor en .info erachter. Ook tweedehands, zowel strikslips als inleggers.

ik vond de inleggers van babywalz erg prettig.

enik ga even denken waar wij de strikslips ook alweer vandaan hadden…

Ze liggen hier in de hema bij de huidverzorgingsproducten… (2 jaar geleden)

ze zijn iet meer in de winkel te verkrijgen kaar. De hema, prenatal, eots,da, kruidvat hebben ze uit hun assortiment gehaald omdat het bjina niet meer verkocht werdt.

Wji konden ze hier wel bij de apotheek bestellen, maar daar waren ze prijzig.

Weet niet meer precies waar, maar wij hebben ze via internet besteld… maar weet de site niet meer.,… anders even googlen op strikslips?

:think: volgens mij heb ik nog een heleboel liggen als ik ze niet heb weggegooid ik heb ook nog die inleggers

hier heeft de thuiszorg winkel ze

ik dacht iets heeeeel anders bij ‘strikslips’ :oops:

(mooi kanten gevalletjes met strikjes op de heupen :shifty: :silenced: )

naja, pampershuishouden hè :mrgreen: 8)

ik heb er nog wel voor je… een stuk of vijf. Ik had vorig jaar een pakje van tien gehaald. Maar ik kreeg de ouden van me moeder en die heb ik gebruikt… dus als je er vijf wil… volgens mij kosten er 10 iets van 2 euro… moet ik ff nakijken…

Wij hebben van onze kinderen nog 6 dozen met papieren inlegluiers van de Hema (75 stuks per doos) en 2 dozen met papieren inlegluiers van Popolini (100 stuks per doos, kosten toen 6,40 euro per doos) liggen. Ook hebben we nog niet gebruikte luierbroekjes liggen die we bij de thuiszorgwinkel gekocht hebben (merk ProRap, kosten toen 10,50 euro per stuk): 3 voor een gewicht van 6-11 kg en 6 tot een gewicht van 16 kg. Bij ons zijn de katoenen luiers prima bevallen.

voor alles omtrent katoenen luiers kun je ook terecht bij kaatje katoen, met de welbekende letters ervoor en erachter

Die plastic strikslips heb ik reeds in huis :dance:

Nu alleen nog de inleggers, bij de Hema verkopen ze die blijkbaar niet meer. Dus Ingeborg, als jij ze wegdoet, wil ik ze graag van je kopen.

Kaatje katoen, ga er gelijk even kijken.

Verder is het gebleken dat het dus HEEEEEEL erg lastig is om nog spullen voor katoenen luiers te vinden :roll:

Levy s’n beentje gaat er steeds beter uitzien, en ook zijn luieruitslag is weg :dance: Dus het werkt wel voor hem :dance:

De jumbo heeft inlegluiers te koop.

Hoi, ik reserveer die inlegluiers voor je. Wij hebben zelf ook eerst strikslips gebruikt, maar met het groter worden van de kinderen kregen we steeds meer lekkage omdat de strikslip niet lekker om de luier bleef zitten. Wij zijn toen overgestapt op luierbroekjes. Die bevielen ons veel beter; veel minder lekkage dus niet bij elke verschoning ook een set schone kleren nodig. Bij onze derde zijn we op een gegeven moment overgestapt op Pampers (katoenen luiers waren helemaal afgewassen), dus vandaar dat we nog luierbroekjes over hebben. Mocht je toch wat luierbroekjes hebben, laat het dan maar even weten. Ze zijn aan de bovenkant verstelbaar met klittenband en bij de beentjes zit elastiek, dus een goede pasvorm verzekerd.