strijkvraagje

@Trying wrote:





Ik strijk ook geen beddengoed… ik vouw de hoeslakens ook zo op: de onderste hoeken in de bovenste hoeken, dus zeg maar het hoeslaken dubbel vouwen in de brede weg, dan de zijkanten “naar binnen slaan” en dan dubbel vouwen in de lange weg, nog een keer, en dat smalle pakketje nog eens 2 x dubbel vouwen. Dan hou je een klein pakketje over.




Lijkt simpel zoals jij het uitlegt, Trying… moet ik zeker eens proberen

voor het opvouwen ga ik altijd boven het trapgat staan en dan hoeslaken naar beneden… dan dubbel en dubbel en dan ehhh opvouwen :mrgreen:



ik ‘strijk’ het ook. 1x in de lengte dubbelvouwen en dan aan 1 kant strijken :shifty:

@Trying wrote:

:lol:



Ik strijk ook geen beddengoed… ik vouw de hoeslakens ook zo op: de onderste hoeken in de bovenste hoeken, dus zeg maar het hoeslaken dubbel vouwen in de brede weg, dan de zijkanten “naar binnen slaan” en dan dubbel vouwen in de lange weg, nog een keer, en dat smalle pakketje nog eens 2 x dubbel vouwen. Dan hou je een klein pakketje over.




Ik begrijp precies hoe je dit doet, zo doe ik het ook :smiley:

Snel, makkelijk en netjes :thumbup:

strijken wat is dat :roll: :mrgreen:

Ik strijk alles dus ook beddengoed enzo :angel:

Al moet ik er wel eerlijk bij vertellen dat onze dekbedhoes altijd door

mijn man wordt gestreken 8)

Ik strijk ook geen beddengoed, hang het over de strijkplank te drogen en dan zitten er geen kreukels in, opvouwen en klaar :slight_smile: En de onderlakens kan in de droger, meteen eruit halen en opvouwen zoals er meer doen zo te lezen :thumbup: