Strijken?

Hoi,

Ik weet niet of dit onderwerp hier op zijn plek is, maar jullie weten het als het goed is wel.

Mag je de kleertjes strijken met strijkwater zoals vaporesse?
Ik weet dat je de kleren niet mag wassen met wasverzachter.

Wie weet dit?

Groetjes Pienewien

Hoi

Toen ik het aan mijn KV vroeg vertelde ze me dat het in principe niet mag omdat het hetzelfde is als wasverzachter…

Dus ik mocht het toen niet,

Maar wat je wel kan doen, is een billendoekje, ( op lotionbasis) bij je babywas doen in de wasdroger… dan gaat het ook lekker ruiken…

Groetjes Norma

Dat is nog eens een tip. Maar dan moet je wel lekkere lotiondoekjes hebben ;D
liefs, nadia

hahahahah ja das waar… ik had zwitsal doekjes gehaald.

Dat rook best wel lekkerrrrrrrrrrrrrrrr.

Als ik de kast opendeed kwam de zwitsalgeur je tegemoet!

Dusssss. allemaal op naar de Kruidvat!! zwitsaldoekjes halen!!!

Groetjes Norma

Hoi,

Bedankt voor de tip!
Ik ga het zeker uitproberen.

Groetjes

He zeg Norma…
Wij zouden patent op dit idee gaan aanvragen om er vervolgens geld aan te kunnen verdienen! En nu strooi je zomaar ons idee in de rondte!! Das niet de afspraak!! Â :wink: :wink:

Loekie  :smiley:

whoaahahaha…

heb al stiekem een deal gemaakt met Zwitsal, als er meer mensen gaan kopen dan mag ik naar een ECHTE rijschool :wink: :stuck_out_tongue: glappie hoor!!! hihihihi

groetjes Norma

Jaja…achter mijn rug om een deal sluiten met Zwitsal… >:( >:( We zouden het SAMEN op de markt brengen! :’(

Ik weet zo net nog niet of ik jou nu nog steeds als leerling wil… :-/

Loekie :-*

hihihihihihihi, ik heb gelijk zwitsal gebeld, en als mijn partner in crime, mag jij ook je vliegbrevet mag gaan halen!!

Ik had ze de foto laten zien, en waren ervan overtuigd dat je met een vliegbrevet beter tot je recht zou komen!! ;D ;D ;D

Plus dat ze het zielig vinden voor de varkentjes omdat de lading te groot zou worden voor de rug van de varkentjes…wat zouden ze daarmee bedoelen???

Ik ben hardstikke slank ::slight_smile: :o ;D

Groetjes…
Norma ;D :wink: 8) :slight_smile: