Wie weet mij iets te vertellen over striae laten laseren.Ik kom op het internet niet veel tegen.Wie weet heeft iemand van jullie ervaring of hier verhalen over gehoord
Ik weet dat het nooit gaat verdwijnen maar mischien wel wat lichter en fijnere streepjes worden.
Alvast bedankt!
de strepen worden vanzelf lichter. Striae is gewoon gescheurde huid, dat krijg je met geen laser weg hoor.
bespaar je de moeite en het geld
Heb nog nooit gehoord dat je striae zou kunnen laten laseren :think:
Volgens mij is het een redelijk nieuwe behandeling, dus daarom is er weinig over te vinden.
@kiki1987 wrote:
Volgens mij is het een redelijk nieuwe behandeling, dus daarom is er weinig over te vinden.
Ja dat meende ik ook al.Ben wel erg benieuwd of dit ook echt effect heeft.
Ben bang van niet… Je bindweefsel is gewoon gescheurd. Dat repareer je niet zomaar.
Ik heb me erbij neergelegd. Heb een rimpelhuid en 2 supermeiden. Tja…
Maar snap dat het voor jou anders kan zijn hoor.
@mamalena wrote:
Ben bang van niet… Je bindweefsel is gewoon gescheurd. Dat repareer je niet zomaar.
Ik heb me erbij neergelegd. Heb een rimpelhuid en 2 supermeiden. Tja…
Maar snap dat het voor jou anders kan zijn hoor.
Sluit ik mij bij aan! Denk niet dat zoiets compleet te repareren is hoor :think:
Volgens mij is het net zoals als wat tegenwoordig met het huid op je gezicht (als je vroeger veel puistjes hebt ehad en veel littekens hebt). Je hebt naderhand een knalrode huid en dan maakt je huid toch een nieuw laagje aan? Alleen dan op je buik en benen.
Ja, je opperhuid maakt een nieuw laagje aan. Helaas zit bindweefsel en dus ook striae een laagje dieper.
Jammer, het zou wel fijn zijn als het kon.
Liefs Suzanne
Dat zou wel super zijn zeg!
Mijn buik is zo lubberig vanwege het losse rimpelige vel…echt geen gezicht :?
Bij het progamma mijn lijf op rtl4 was een jongen met flinke straie.(ik dacht vorige week).
En die kreeg ook het advies om het te laten laseren.
Misschien kan je dat terugkijken met uitzending gemist.
Of contact opnemen met de kliniek waar ze dat deden.
@Claud77 wrote:
Bij het progamma mijn lijf op rtl4 was een jongen met flinke straie.(ik dacht vorige week).
En die kreeg ook het advies om het te laten laseren.
Misschien kan je dat terugkijken met uitzending gemist.
Of contact opnemen met de kliniek waar ze dat deden.
Ja dat stukje had ik ook gezien en dacht dan zullen ze dat wel laten filmen.Maar helaas :thumbdown:
Dan had je toch even de resultaten kunnen bekijken
Hier voor de rest wel slank,alleen die buik daar baal ik zo van :?
Maar aan de ene kant vind ik dat ik ook niet mag klagen(er zijn veel ergere dingen)