stressbraken of griep

floris is vanaf dag een al een supergevoelig jongentje geweest laat ik dat voorop stellen…



nu heeft hij vorige week 3 dagen flinke koorts gehad rond de 40 graden.daarna was alles weer oke. :thumbup:



nu zijn mijn man en ik sinds ontzettend lange tijd eens weer een avondje uit geweest en hebben floris naar mijn moeder gebracht waar hij stuitergek mee is.daar was er niets met hem aan de hand en heeft hij zich voorbeeldig gedragen en ook goed geslapen s’nachts.



eenmaal weer thuis begint dan de ellende weer. wat normaal is als hij even weg is geweest van thuis :roll: normaal uit zich dat in niet willen slapen en de boel bij elkaar schreeuwen als we hem naar bed brengen. deze ellende hebben we dus al als ik bv eens een middagje voor mezelf heb of even wegmoet zonder hem (wat niet vaak voorkomt)



nu is het al zover dat hij al zijn eten eruit braakt in bed en alles er onder zit…afgelopen nacht heb ik met een matras naast zijn bed gelegen ,wat ook niet goed was voor meneer want hij moest bij me zijn,dus na een hele hoop geschreeuw ,gehuil en gebraak heb ik hem uit wanhoop (aangezien ik zelf ook doodmoe was) naast me neergelegt op het matras waar hij na een tijdje eindelijk in slaap viel. zelfs in zijn slaap was hij nog aan het braken.



kunnen dit nu zenuwen zijn of zal het nog te maken hebben met de koorts van vorige week?ik zelf heb het idee dat het echt tussen zijn oortjes zit.



P.S weten jullie hoe ik de braakvlekken weer uit zijn slaapzak krijg?ik heb hem vanmorgen gewassen op 40 graden met arriel en vlekkenpoeder,maar het is er niet uit gegaan. :think:

Pff moeilijk zoiets.



zou zelf zeggen dat het meer aan het weggaan zijn…



Onze oudste deed dit als ze boos was ook altijd (braakvlekken … meteen in water zetten of in de wasmachine gooien en liefst op 60 graden)



Zij geeft over van boosheid, maar als wij erbij waren dan was er niks aan de hand.



Maar hou het wel goed in de gaten, er heersen ook noro en rotovirus en dat is ook overgeven enzo… Probeer hem dan niet te vet of te zwaar eten te geven.



oja onze dames slapen dus niet bij een ander… hun gaan dan door het lint, maar als iemand in ons huis is, dan is er niks aan de hand (misschien werkt dit voor jullie ook)



iig een dikke :hug: en sterkte…

ik heb vanmorgen toch de huisarts maar even gebeld aangezien meneer geen grammetje vet op zijn lichaam heeft om nu aan te breken.



volgens de huisarts moet ik me nergens zorgen om maken zolang hj plasluiers heeft .een kind pakt wat hij zelf nodig heeft . ik maak me dus weer te druk…iedereen zegt altijd tegen me …je moet je kind meer te eten geven zodat hij wat dikker word,maar volgens de huisarts is dat de grootste onzin en is dat vaak de reden van overgewicht bij peuters en kleuters.mager was niets mis mee. :wink:



ik kan hem ok niet dikker krijgen met wat ik ook probeer…het is zo’n enorm bewegelijk druk manneke die ook nog eens echt geen grote eter is…dan kan je ook moeilijk verwachten dat je kind spekkies krijgt.



maar het feit dat hij dus zo dun is baarde me zorgen nu hij ook nog eens dat kleine beetje eten dat hij doet eruit gooit.



ik moest het even aanzien ,maar bij gebrek aan plasluiers moest ik gelijk aan de bel trekken.

merel betreft eten… aukje eet ook niet geweldig ivm allergie (al vanaf de geboorte een groot drama)



alleen zij heeft dus wle spekkies… maar hier denken ze dus dat ze teveel eet…



maar goed dat je toch even de ha hebt gebeld, voorkomen is beter dan genezen…

@Pitje27 wrote:

merel betreft eten… aukje eet ook niet geweldig ivm allergie (al vanaf de geboorte een groot drama)



alleen zij heeft dus wle spekkies… maar hier denken ze dus dat ze teveel eet…



maar goed dat je toch even de ha hebt gebeld, voorkomen is beter dan genezen…




hoe kan ze nu teveel eten terwijl je zelf zegt dat ze niet geweldig eet? :think:



het spugen is gelukkig weer voorbij,maar nu heeft het weer plaats gemaakt voor wederom doorkomende kiezen :? :roll: goh wat een lol allemaal zeg notttt !!! wanneer krijg ik mijn vrolijke manneke toch eens terug…dit gaat al maanden zo. als ik in zijn mond kijk zie ik nu een voledig gebit op die ene na 22 toch? :think:

@merel33 wrote:

@Pitje27 wrote:
merel betreft eten… aukje eet ook niet geweldig ivm allergie (al vanaf de geboorte een groot drama)



alleen zij heeft dus wle spekkies… maar hier denken ze dus dat ze teveel eet…



maar goed dat je toch even de ha hebt gebeld, voorkomen is beter dan genezen…




hoe kan ze nu teveel eten terwijl je zelf zegt dat ze niet geweldig eet? :think:




nee ze DENKEN dat ze teveel eet, maar dit is juist niet. en ze = mensen die haar zien. of cb. :wink:

@merel33 wrote:



het spugen is gelukkig weer voorbij,maar nu heeft het weer plaats gemaakt voor wederom doorkomende kiezen :? :roll: goh wat een lol allemaal zeg notttt !!! wanneer krijg ik mijn vrolijke manneke toch eens terug…dit gaat al maanden zo. als ik in zijn mond kijk zie ik nu een voledig gebit op die ene na 22 toch? :think:




Als het goed is op die leeftijd 20 tanden. onder 4 snijtanden 2 hoektanden en 4 kiezen en boven hetzelfde…

@kico wrote:

@merel33 wrote:


het spugen is gelukkig weer voorbij,maar nu heeft het weer plaats gemaakt voor wederom doorkomende kiezen :? :roll: goh wat een lol allemaal zeg notttt !!! wanneer krijg ik mijn vrolijke manneke toch eens terug…dit gaat al maanden zo. als ik in zijn mond kijk zie ik nu een voledig gebit op die ene na 22 toch? :think:




Als het goed is op die leeftijd 20 tanden. onder 4 snijtanden 2 hoektanden en 4 kiezen en boven hetzelfde…




dank je wel…goddank dan is hij nu met zijn laatste kiesje bezig :roll: :lol: :thumbup: :clap: :dance: hopelijk over een paar daagjes dan eindelijk weer een vrolijk manneke.chamodent is niet aan te slepen.maar wat fijn dat het bestaat,het is superspul :thumbup: